نایب رئیس گروه تروریستی پژاک در مصاحبه با یک رسانه صهیونیستی خواستار کمک تل آویو به این گروه در مقابله با ایران شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۱۷
درخواست کمک پژاک از اسرائیل برای مقابله با ایران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، فردی به نام سیامند معینی که جروزالیم پست از وی با عنوان نایب رئیس گروه تروریستی پژاک یاد کرده در مصاحبه با این رسانه صهیونیستی با مظلوم نمایی و دروغ پراکنی درباره وضعیت کردهای ایران، بر ادامه مبارزه مسلحانه این گروه با جمهوری اسلامی تاکید کرده است.

نکته جالب در مورد این مصاحبه آن است که این عضو گروه تروریستی پژاک به سراغ مسئله ای رفته که اخیرا «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، بر آن اشاره کرده و تلاش کرده بود تا مسکو را در مورد آن حساس کند.

نتانیاهو در آن دیدار به خطر «صدور اسلام شیعی» اشاره کرده بود و سیامند معینی نیز در مصاحبه با جروزالیم پست به این موضوع اشاره کرده و تلاش نموده تا با نزدیک کردن دیدگاه های پژاک به سیاست های رژیم صهیونیستی، حمایت های مالی و تسلیحاتی صهیونیست ها را کسب کند.

وی در این مصاحبه تشیع و حضور ایران در منطقه را از جمله مشکلات این گروهک با ایران نامید و مدعی تضییع حقوق کردهای مقیم ایران شد.

وی به همبستگی با صهیونیست‌ها اشاره کرد و ضمن تایید منافع مشترک فی مابین گفت: از دیدگاه راهبردی یک کردستان آزاد، متحد قدرتمند اسرائیل در منطقه خواهد بود.

معینی به صراحت از رابطه مستحکم با دیگر گروهک‌های ضد انقلاب سخن گفت و آن را سکویی برای مقابله با جمهوری اسلامی نام نهاد.

وی ضمن نکوهش رویکردهای «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا، در قبال ایران گفت: ما نیز از هر شخصی که علیه جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کند، حمایت می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها