گروه تروریستی داعش که شکست های سنگینی را در عراق و سوریه متحمل شده در ویدئویی به زبان فارسی ایران را تهدید کرده است!
کد خبر: ۱۰۱۴۱۱۳
داعش در ویدئویی ایران را تهدید کرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، گروه داعش که اخیرا شکست های زیادی را در موصل متحمل شده در این ویدئو به گمان خود در تلاش برای تحریک اهل سنت ایران است.

در این ویدئو که با تحریفی از تاریخ ایران زمین همراه است اطلاعات غلطی از تاریخ ایران تا دوره صفویه و بعد از آن پهلوی و سرانجام جمهوری اسلامی ایران ارائه می دهد.

داعش در این ویدئو تلاش کرده تا به گمان خود اهل سنت ایران را تحریک کند و به آنچه جهاد نامیده و به ناامنی در ایران تحریک کند.

داعش در این ویدئو با ادعاهایی مضحک مدعی است که حکومت ایران همواره در حال کشتن اهل سنت است و آنها باید حقوق خود را احقاق کنند.

ادعاهای مضحک داعش تا فتح ایران در این ویدئو ادامه یافته است.

لازم به ذکر است گروه داعش اخیرا شکست های سنگینی را در عراق و در موصل و در سوریه متحمل شده است و دستگاه تبلیغاتی داعش با این ویدئو سعی دارد تا این شکست ها را به نوعی جبران کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
ملت ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
دندانهای داعشیان را در دهانشان خرد می كنیم.
همی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
اینا فكر می كنند ، ایران هم مانند سایر كشورها بزدل و ترس از حمله دارد . خواب دید خیره اگر از سد امنیتی گذشتید از سد مردم نمی توانید بگذرید.
بهروزرجبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
سلام.داعش روی جنایتكاران تاریخ راسفید كرد.اینها خودراپیرواسلام وپیامبرگرامی می دانند.كجای تاریخ نوشته كه پیامبرعالیقدر اسلام درجنگ با كفار،اسیرخودراآتش زده ویاسربریده؟!ویانعوذبالله جهاد نكاح وبه عبارت بهتر جهادزنا راه انداخته ؟!!ویاازكودكان در جنگ استفاده نموده وجان آنها رابخطر انداخته ودهها موارددیگر.اگرراست می گویندازهرموردفقط یك مثال بزنند كافیست.هركس ازداعش ووهابیت كه بارفتاروفتاوی ضدسنت آبروی اسلام وپیامبرمهربانش رابردند، پیروی كندبی گمان وآگاهانه ویاابلهانه خودرادرآتش دوزخ انداخته است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
شتردرخواب بیند چیزهای زیادی ولی وقتی بیدار میشه میبینه همش دروغ مگه ایرانی مرده كه بتونید به سرزمین مادری ما چپ نگاه كنید
سامان .كردستان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
ما اهل سنت كردستان تا پای جان از ایران اسلامی ورهبرعزیزمان سید علی واهل تشیع دفاع خواهیم كرد ما منتظر ان لحظه ایم كه اقایمان اشاره ای بفرمایند وداعش را تكه تكه خواهیم كرد .شیعه و سنی برادریم .زنده باد ایران و ایرانی
نوذر
Canada
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
حواسمان جمع بود باید جمع تر شود.....
از روحانیون اهل سنت ایران باید تقدیر شود كه همانند روحانیون اهل تشیع به رفع سو تفاهمات مذهبی و قومی پرداخته اند. همچنان با گروه داعش و تروریست ها باید با مشت آهنین برخورد كرد.
ایرانی
Saudi Arabia
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
چه طور جرات كردی همچین غلطهایی بكنی .؟ حالا وقتشه این جانوران وحشی و آدم خوار را از روی زمین نابود كنیم .! چو ایران نباشد تن من مباد .
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
داعش غلط كرده
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
شیعه وسنی نسیحی وزرتشتی ویهودی انگشتان ایرانندبه حریمش كه نزدیك شوی مشت آهنین میشود وهردهان یاوه گوی روخردمیكند.نمونه اش شهدای جنگ است همه یك پیكرند.دریغ است كه ایران ویران شود.
كورش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
زمانی كه به ایران بزرگ چپ نگاه كنید. بدانید ما عراق وسوریه نیستیم .شما جنایتكاران همراه با حامییانتان را از صحنه روزگار محو مكنیم .مگر بختتان برگردد كه حركت زشتی از شماسر بزند آن وقت است كه می بینید جنگ یعنی چه.
جانباز زمان جنگ
Germany
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
چنان بر سرشان می خروشیم كه حتی فكر كردنشان هم به هراس و ترس بیفتد
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
ایران بیدی نیست كه ازاین بادها بلرزه داعش هیچ غلطی نمیتونه كنداین كثافتها غلط اضافی میكنن
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
۰
۰
نه دیگه تو نه!!!!
تودیگه واقعا در اندازه ای نیستی كه ایران تهدید كنی.....
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
۰
۰
ای بیچاره ها بابدكسانی میخوایددربیفتید نسلتونومنقرض میكنیم ایران باهمه جای دنیافرق داره 8سال باتموم دنیا بادست خالی جنگیدیم شماكه پشه ای بیش نسیتید
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
۰
۰
داعش غلط كرده اینجا سوریه وعراق نیست مادر 8سال دفاع مقدس به دنیا وپدر ومار داعش امریكا واسرائیل غاصب ثابت كردیم بخدا دندانهایشانرا دردهانشان خرد میكنیم كوچكترین اقدامی سردار سلیمانی دلاور جوابشان راخواهدداد

نیازمندی ها