رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو در جاده همدان - بیجار پنج کشته و یک مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۷۹
تصادف در جاده همدان - بیجار با 5 کشته

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه یکشنبه یک خانواده پنج نفره در جاده همدان به سمت بیجار در حال تردد بودند که با یک دستگاه خودروی وانت پیکان رخ به رخ برخورد می کنند.

وی توضیح داد: راننده خودروی وانت پیکان به عللی نامعلوم از مسیر اصلی خارج شده و به سمت راست منحرف و وارد شانه خاکی سمت چپ جاده می شود.

وی اضافه کرد: راننده پیکان سواری برای رهایی از برخورد با این خودرو به جای انحراف به راست خودرو را به سمت چپ منحرف می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده خودروی وانت پیکان نیز در این حالت به یکباره خودرو را به سمت راست منحرف کرده که اقدام ناصحیح هر 2 راننده منجر به برخورد رخ به رخ این 2 وسیله نقلیه می شود.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: برخورد رخ به رخ این 2 خودرو و بالا بودن سرعت خودروی پیکان سواری منجر به آتش گرفتن این 2 وسیله نقلیه می شود.

وی گفت: سه تن از سرنشینان خودروی پیکان سواری شامل راننده، سرنشین جلو و همسر راننده در آتش سوختند و 2 تن دیگر به علت بالا بودن سرعت خودروی سواری و شدت ضربه وارد شده جان خود را از دست می دهند.

رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: راننده 23 ساله خودروی وانت پیکان نیز بر اثر سرایت آتش به داخل خودرو به شدت می سوزد با این وجود هم اینک در بیمارستان بستری است.

سرهنگ عزیزی افزود: با توجه به بالا بودن سطح سوختگی این راننده جوان، پزشکان امیدی به زنده ماندن راننده پیکان وانت ندارند.

طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند آغاز شده است و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
۰
۰
خدا رحمتشون كنه اینا همسایه ما بودن واقعا ادمهای خیلی خوبی بودند زارعی شهرك ولیعصر همدان
فدایی رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
۰
۰
هرروزبایدمنتظروشاهداینگونه تصادفات ناگواردرجاده همدان به بیجاربدلیل رفت وبرگشت بودن جاده وخرابی آن نداشتن شانه خاكی شلوغی مسیربجهت ترددگردشگران داخلی وخارجی بازدیدكننده ازعلیصدرقولهای عملی نشده مسؤولین ونماینده و........
محفوظ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
جاده بیجار همدان وضعیت خوبی ندارد اگر مسئولین سوار پراید شوند می فهمند درد كجاست .مرفهین بی درد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها