سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخاب شوراها در گفتگو با جام جم آنلاین؛

برگزاری انتخابات الکترونیک در 19 شهر تهران / بیش از 287 هزار نفر متقاضی ورود به شورای شهر و روستا

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخاب شوراهای اسلامی از برگزاری انتخابات الکترونیک در برخی شهرها خبر داد و گفت: فرایند اخذ رأی شوراها در حوزه‌های انتخابیه‌ای که تعداد اعضای شوراهای شهر و روستایشان بین 7 تا 9 نفر است، به صورت الکترونیک خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۷۵
برگزاری انتخابات الکترونیک در 19 شهر تهران / بیش از 287 هزار نفر متقاضی ورود به شورای شهر و روستا

«فرهاد تجری» پیرامون کم و کیف انتخابات پیش روی شوراها در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: انتخابات شوراها در 31 شهر با تعداد اعضای شورای 9 نفره و همچنین در 119 شهر با تعداد اعضای 7 نفره طبق توافق حاصله با وزارت کشور؛ بصورت الکترونیک برگزار می‌شود.

تجری از برگزاری انتخابات الکترونیکی در 19 شهر استان تهران خبر داد و افزود: از مجموع 42 شهر استان تهران، در حوزه‌های انتخاباتی نظیر پرند – پیشوا – شهر جدید پردیس – بوم هن – رباط کریم – صبا شهر و... اخذ رأی با فرایند الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی در ادامه به تفکیک به ارایه آمار داوطلبان شرکت کننده انتخابات شوراها پرداخت و عنوان داشت: کل متقاضیان ورود به شورای شهر و روستا 287 هزار و 425 نفر بوده که از این تعداد، 269 هزار و 540 نفر مرد و 17885 نفر زن است.

تجری خاطر نشان کرد: کل داوطلبان شهرها 54 هزار و 888 نفر است که از این میزان، 48 هزار و 145 نفر مردان و 6 هزار و 743 نفر از زنان را شامل می‌شود.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخاب شوراها رقم داوطلبان نامزدی در شورای روستاها را 232 هزار و 537 تن اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 221 هزار و 395 نفر را مرد و 11 هزار و 142 نفر از بانوان را در بر می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها