فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری ۳۸ نفر از اعضای گروهک‌های معاند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳۸ نفر از اعضای گروهک‌های معاند در استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۷۲
دستگیری ۳۸ نفر از اعضای گروهک‌های معاند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در زاهدان، از دستگیری ۳۸ نفر از اعضای گروهک‌های معاند در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی یکی از شبکه‌های فعال در فضای مجازی که در کل کشور برای این گروهک اقدام به جذب نیرو‌ می‌کرد، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در 10 روز نخست سال یک تن و 740 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، افزود: این میزان امسال به 4 تن و 388 کیلو و 135 گرم رسیده که مجموع کشفیات مواد مخدر 152 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 12 سرشبکه اصلی مواد مخدر در داخل و خارج کشور خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 300 توزیع کننده مواد در استان دستگیر شده و بیش از 122 تن مواد مخدر کشف شده است.

وی افزود: 25 اسفندماه 95 با دستور استاندار سیستان و بلوچستان و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله اورژانس، جمعیت هلال احمر، راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرارگاه نوروزی استان آغاز به کار کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز دهمین روز اجرای طرح نوروزی در استان است، گفت: از ابتدای آغاز به کار این طرح بیش از 12 هزار و 200 پلیس، هزار پلیس افتخاری، 4 هزار فرهنگی همیار و پلیس‌یار نوجوان و جوان، 94 گروه و تیم اطلاعاتی و 40 تیم بازرسی در سطح استان فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان از طریق هوایی نظارت می‌شود، افزود: 146 چادر و کانکس پلیس در شهرها و محورهای مواصلاتی استان خدمات و راهنمایی‌های لازم را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهند.

رحیمی با بیان اینکه گزارش‌های راه و شهرسازی از افزایش 22 درصدی ورود گردشگران به استان در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته حکایت دارد، گفت: نوروز امسال 25 مورد سرقت داشتیم و 29 مورد کشف که 4 مورد آن مربوط به سال گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در مورد گزارش 10 روزه نیروی انتظامی در خدمات‌رسانی به مردم استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون 24 فوتی در جاده‌های استان داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 نفر کاهش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها