پرتقال مصری قاچاق؛ کیلویی ۱۰هزارتومان

سیب، خیار و موز ارزان شد

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار گفت: بعد از التهاب قیمت میوه در روز‌های پایانی سال گذشته و ابتدایی سال جاری با حاکم شدن رکود بر بازار، قیمت ها کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۶۴
قیمت میوه کاهش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، حسن صابری در گفتگو با تسنیم درباره وضعیت بازار میوه در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: بعد از افزایش قیمتی که در هفته گذشته و روزهای پایانی سال شاهد بودیم اکنون دوباره قیمت انواع میوه کاهش یافته است.

وی افزود: دولت به طور مرتب اقدام به توزیع پرتقال و سیب به قیمت مصوب به ترتیب 3900 تومان و 3500 تومان کرده که این امر در جلوگیری از افزایش لجام گسیخته میوه تاثیر گذار بوده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ادامه داد: 200 مغازه و میادین میوه و تره شهرداری تهران اقدام به توزیع میوه به نرخ مصوب کردند که این امر کماکان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: برخلاف افزایش قیمت میوه در یک هفته ابتدایی گذشته اکنون قیمت ها کاهش یافته است به طوری که موز که تا 7 هزار تومان بالا رفته بود اکنون کمتر از 5 هزار تومان قیمت دارد.

صابری اظهار داشت: برخلاف رویه هر ساله در هفته جاری با رکود مشخصی در میادین مرکزی میوه و تره‌بار مواجه هستیم که این امر باعث کاهش ورود بار جدید به میادین میوه و تره بار و دپوی محصولات قبلی شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار با اشاره به افزایش قیمت نارنگی گفت: از افزایش اولیه قیمت این محصول کاسته شده است و اکنون هر کیلوگرم از این محصول 3 تا 10 هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره بار به فروش می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها