معاون عملیات هلال احمر گفت: امدادگران به 4 هزار و 722 تن گرفتار در برف و کولاک در 11 استان کشور امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۹۷
امدادرسانی به بیش از 4 هزار گرفتار در برف و کولاک 11 استان کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان هلال احمر در رابطه با عملیات امدادرسانی به سیل و آبگرفتگی از سوم تا پنجم فروردین ماه اظهار داشت: در این مدت 15 استان از جمله ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند.

وی با بیان این که 69 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین مورد امدادرسانی قرار گرفتند، افزود: همچنین در این بازه زمانی 4 هزار و 388 تن امدادرسانی شدند و 47 تن هم نجات یافتند.

فتحی با اشاره به اسکان اضطراری 3 هزار و 121 تن متاثر از سیل و آبگرفتگی ادامه داد: 21 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و تخلیه آب از 35 واحد مسکونی انجام گرفته است.

وی به فعالیت 98 تیم عملیاتی شامل 423 تن امدادگر و نجاتگر در امدادرسانی به سیل و آبگرفتگی 15 استان کشور اشاره کرد و گفت: 9 دستگاه موتورپمپ و لجن کش، 55 دستگاه چادر، 790 تخته پتو، 190 تخته موکت، 450 کیلوگرم نایلون، 150 ست شستشو به کار گرفته شد.

فتحی به 22 محور امدادرسانی شده اشاره کرد و گفت: همچنین 4 هزار و 722 تن متاثر از برف و کولاک امدادرسانی شدند و 222 تن هم اسکان اضطراری یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها