دو عروس قلابی که به اخاذی های سیاه از مردان جوان دست می زدند، درمشهد بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۶۰
اخاذی سیاه 2 عروس از مردان مشکل دار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، مردی جوان با حضوردر پلیس فتای استان خراسان رضوی، از زنی به اتهام اخاذی شکایت کرد. شاکی به افسر تحقیق گفت: چندی پیش به طور اتفاقی با زنی در یک گروه تلگرامی آشنا شدم و با هم ارتباط مان شکل گرفت. مدتی بعد به او علاقه مند شده و زمانی که متوجه شدم او نیز به من علاقه پیدا کرده،عکس های خصوصی ام را برایش ارسال کردم. قرار بود بعد از ملاقات با خانواده اش، همراه خانواده ام به خواستگاری اش بروم.

وی افزود: همان روزی که قرار بود باخانواده اش ملاقات کنم، پیام های تهدیدآمیزی برایم در تلگرام فرستاد و گفت اگر مبلغ دو میلیون تومان به او نپردازم، عکس های خصوصی ام را در گروه های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر می کند و آبرویم را می برد. این زن با این ترفند چند بار از من اخاذی کرد و اکنون هم از من 20 میلیون تومان پول می خواهد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و بازداشت زن اخاذ ادامه داشت تا اینکه مردان دیگری هم با حضور در پلیس فتا، شکایت هایی را از زنی اخاذ، مطرح کردند.

در این مرحله از تحقیقات معلوم شد که این افراد نیز در گروه های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی با زن هایی آشنا شده و قصد ازدواج با آنها را داشته اند، غافل از اینکه این زنان پس از دریافت عکس های خصوصی شان، دست به اخاذی زده اند.

مأموران در ادامه تحقیقات از شاکیان متوجه شدند شاکیان مرد که به بهانه ازدواج فریب خورده و مورد اخاذی های میلیونی قرار گرفته اند، در دام دو زن شیاد گرفتارشده اند. جستجوها برای شناسایی این دو زن ادامه داشت تا اینکه مأموران مخفیگاه این دو را در یکی از محله های شهر مشهد به دست آوردند و با هماهنگی قضایی آنها را بازداشت کردند.

متهمان زن برای ادامه تحقیقات و بازجویی به پلیس فتای استان خراسان رضوی منتقل شدند. آنها پس از اظهارات ضد و نقیض، مدعی شدند که شاکیان دروغ میگویند. تحقیقات از متهمان زن ادامه داشت تا اینکه آنها سرانجام اعتراف کردند که به قصد یک شبه پولدار شدن مردان را فریب داده و به اخاذی های سیاه از آنها دست زده اند.

یکی از متهمان به افسر تحقیق گفت: من و همدستم با قرار دادن عکس های زیبای افراد دیگری روی پروفایل، در گروه های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی، مردان را شناسایی کرده و ارتباط مان با آنها شکل میگرفت و باور شان میشد که ما قصد ازدواج داریم.

وی افزود: در ادامه عکس های خصوصی آنها را به دست می آوردیم و با فریبکاری و تهدید به انتشار عکس ها در شبکه های اجتماعی، به طور سریالی مبالغی میلیونی اخاذی و سپس ارتباطمان را در شبکه های اجتماعی با آنها قطع می کردیم.

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی، گفت: تحقیقات از این دو زن برای راز گشایی از دیگر جرایم شان ادامه دارد. از افرادی که در دام آنها گرفتار شده اند، میخواهیم برای شکایت به پلیس فتای استان خراسان رضوی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
سمیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
دختر یا زنی كه اصالت و شخصیت داشته باشه هیچ وقت با دیگران بخصوص مردان و پسران غریبه گرم نمیگیره .علت اینكه بعضی از دختر ها و زن ها خودشون رو انگشت نمای همه میكنند معلومه.آخه هیچ زن یا دختر با اصالتی میاد عكس ها و فیلم های خودشو توی فضای مجازی منتشر كنه. همین امر در مورد آقایون و پسر ها هم مصداق همین حرف رو داره
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
وقتی عقل نباشد جیب در عذاب است.
شهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
عزیزم عقل داره ولی تعصب غیرت نه
نوذر
Canada
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
عكسهای خصوصی مردان چه معنی دارد؟؟!!
مثلا توی این عكسها آقایان در چه حالتی هستند كه باعث آبرو ریزی میشود؟ مردی كه عكس آبرو ریزی بگیرد كه دیگر مرد نیست.....
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
خدارو شكر آقا نوذر خداروشكر ..
M-A
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
كجای كار این مردان مشكل داشته.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
تصاویر ارسالیسون مشكل داشته...
سمیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
از آقایون بعیده كه بخواهن عكس های خصوصی خوشون رو منتشر كنن
ه ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
باز هم خبر جدید از مشهد ، چرا توی این شهر انقدر خلاف زیاده ؟!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
۰
۰
این آقایون یه ریگ دیگه ای تو كفششون بوده ؛ اگرنه عكس خصوصی مردان دیگه چه صیغه ای ست؟
بینام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
دستشان مریزاد.خاك برسر هرچه ادم هوسباز-بولهوس واحمق وهیز.ودر جواب یكی از كامنتها نخیر مغزشان اشكال داشته.
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
اونموقع كه آقایون ...چت میكنن و صد در صد عكس برهنه میزارن باید به فكر اینروزهاشون هم باشن

نیازمندی ها