دفتر حقوق بشر سازمان ملل:

در هر ماه ۱۰۰ یمنی کشته می شوند

وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت: «بیاییم نو شدن دوباره بهار را با تجدید امید برای کودکان در سوریه و یمن جشن بگیریم. بیاییم همه به ایده جهان علیه خشونت و افراطی گری بپیوندیم.»
کد خبر: ۱۰۱۳۷۹۳
توئیت ظریف علیه خشونت و افراطی گری +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، محمدجواد ظریف در این پیام که هم مکتوب و هم ویدئویی منتشر شده است، با تبریک عید نوروز، خواستار تجدید امید برای کودکان سوریه و یمن شد.

وی در این ویدئو تاکید کرده است: تهدید مشترک امروز در عرصه جهانی، افزایش خشونت و افراطی‌گری است. مقابله با تهدید خشونت و افراطی‌گری، باید به یک اولویت جهانی تبدیل شود.

دیپلمات ارشد کشورمان اعلام کرده است: ایران اولین کشوری است که در برابر این چالش ایستاده و پیشنهاد داد تا مقابله با این تهدید یک اولویت جهانی شود زمانی که طرح WAVE – جهان علیه خشونت و افراطی گری – کلید زد.تهدیدی که اکنون با آن مواجه هستیم، می‌گویم ما چون هیچکسی جدا از آن نیست، توسط مردان نقاب‌داری که تمدن را به غارت می‌برند، تقویت شده است. برای مقابله با این چالش‌های جدید، رویکردهای جدید به شدت مورد نیاز است.

وی افزود: ایران به مدت طولانی در جبهه نبرد علیه افراطی‌گری بوده است. امیدوارم همتایان من نیز تمرکز خود را به مقابله با این تهدید معطوف کرده و منابع مالی خود را به آن اختصاص دهند. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امید 2 (یه بیكار)
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
بیاییم نو شدن دوباره بهار را با تجدید امید برای كودكان در سوریه و یمن جشن بگیریم
پس كودكان و جوانان ایران چی .
كاش از مردم خودمان هم میگفتی ..........

نیازمندی ها