فردی که مسئول انتشار اخبار جعلی تهدیدات بمب‌گذاری در مراکز تجمع یهودیان در آمریکا، اروپا و دیگر کشورها است، یک صهیونیست اسرائیلی از آب درآمد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۰۶
عامل تهدیدات بمب‌گذاری در مراکز یهودی آمریکا یک اسرائیلی بود!

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رسانه‌های محلی از بازداشت یک نوجوان اسرائیلی که عامل انتشار شایعات و تهدیدات بمب‌گذاری در مراکز یهودی آمریکا بود، خبر می‌دهند.

این نوجوان 18 ساله دو تابعیتی که آمریکایی‌الاصل است، درپس انتشار بیشتر تهدیدات جعلی بمب‌گذاری در مراکز تجمع یهودیان در آمریکا، اروپا، استرالیا و نیوزلند طی 6 ماه گذشته می‌باشد.

دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی با همکاری سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای مختلف، عملیات گسترده‌ای را برای یافتن کسی که این اخبار جعلی را منتشر کرده بود، آغاز نموده و در نهایت این نوجوان را در شهرک «اشکلون» (عسقلان) بازداشت کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این نوجوان به همراه پدرش، از چند روز قبل بازداشت شده بودند اما مقامات امنیتی دستور داده بودند که این مسئله تا امروز (پنجشنبه) در سکوت خبری باقی بماند.

گفته می‌شود انگیزه‌های این نوجوان هنوز مشخص نیست.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی درپی انتشار این تهدیدات جعلی بمب‌گذاری در مراکز یهودیان، با مظلوم‌نمایی از جامعه جهانی خواسته بود به تفکرات یهودستیزانه پایان دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها