پنج میلیون و 16 هزار و 740 نفر زائر به خراسان رضوی در هشت روز گذشته سفر کرده اند که در مقایسه با سال گذشته 10 درصد رشد دارد.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۷۱
ورود بیش از پنج میلیون زائر و مسافر به خراسان رضوی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمار ورودی مسافران از 25 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال به استان از طریق حمل و نقل جاده ای، 446 هزار و 332 نفر بوده است که سهم 9 درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته شش درصد رشد دارد.

فروزان آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در هشت روز گذشته را 118 هزار 603 نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته 18 درصد افزایش دارد و 2.5 درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران، سهم مسافران ریلی ورودی از 25 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال را از مجموع مسافران، سه درصد اعلام کرد و افزود: 156 هزار و 445 نفر در هشت روز گذشته از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته 30 درصد کاهش دارد.

فروزان گفت: چهار میلیون و 295 هزار و 360 نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به استان وارد شدند که 85.5 درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته 13 درصد رشد دارد.

فروزان گفت: دو میلیون و 466 هزار و 257 نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که 80.6 درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته 15 درصد رشد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها