مصاحبه اصغر فرهادی با روزنامه صهیونیستی در فضای مجازی جنجال آفرید.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۹۴
مصاحبه عجیب اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی! + عکس

مصاحبه اصغر فرهادی با روزنامه صهیونیستی در فضای مجازی جنجال آفرید.

مصاحبه عجیب اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرگزاری صدا و سیما با انتشار خبر و تصویری از روزنامه هاآرتص نوشت: اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده اسکار، قبل از برگزاری مصاحبه قابل تامل اصغر فرهادی !مراسم اسکار، در جشنواره کن با خبرنگار این روزنامه که به صراحت خود را اسرائیلی معرفی می کند علاوه بر مسائل مربوط به اسکار درباره مسائل سیاسی نیز با وی صحبت کرده است .
وری کلین خبرنگار هاآرتص نوشت: من ماه مه گذشته فرهادی را در جشنواره فیلم کن و در فضایی کاملا متفاوت در زمانی که به نظر می رسید نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا فقط یک حماقت گذرا بود، دیدم و با او ملاقات کردم.
بنابر این گزارش خبرنگار هاآرتص به فرهادی گفت: من از اسرائیل آمده ام بنابراین من می دانم که شما از چه چیزی و درباره چه چیزی صحبت می کنید. نظرتان درباره نقش مردان و زنان چیست؟ آیا شما بطور برابر با آنها برخورد می کنید؟ زنان در کارهای شما خیلی مهم هستد.
فرهادی جواب داد: خودم، زمانی که بعد از گذشت زمان، به فیلم هایم نگاه می کنم، احساس می کنم که زنان مهمترین نقش را دارند - صادقانه بگویم من به زنان اهمیت و اعتبار بیشتری می دهم.
اصغر فرهادی در پاسخ به سوال خبرنگار هاآرتص درباره اسرائیل و ایران نیز گفت: سیاستمداران نمی خواهند مشکل را حل کنند . تنها امید من به مردم است و نه سیاستمداران. (البته) من امید کمی به مردم دارم. زیرا آنها نیز توسط رسانه ها و سیاستمداران تحت تاثیر قرار گرفته اند.
بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) یک نمونه از آن است و «ما هم احمدی‌نژاد (رئیس جمهور سابق) را داشتیم.»
مصاحبه عجیب اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی
پس از ادعای نشریه صهیونیستی هاآرتص مبنی بر مصاحبه با اصغر فرهادی کارگردان ایرانی نظرات کاربران فضای مجازی درباره این موضوع به راه افتاده است .
کاربران فضای مجازی می‌پرسند زمانی که حتی ورزشکاران ما به خاطر دفاع از مظلومین و مبارزه با اشغالگران نژاد پرست صهبونیستی از مدال المپیک و جهانی چشم پوشی میکنند چطور یک کارگردان به راحتی با یک روزنامه متعلق به رژیم اشغالگر قدس مصاحبه میکند.
همچنین برخی دیگر از کاربران نوشته اند: امیدواریم اصغر فرهادی این مصاحبه را با سند تکذیب کند.
مصاحبه عجیب اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی! + عکس
مصاحبه عجیب اصغرفرهادی با یک روزنامه صهیونیستی! + عکس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
Mohammad Reza
United States
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
وطنفروشی و بی اهمّیتی به ملت و فرهنگ خودی در سیمای این آقا نور بالا میزند ...
یونس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
مگر چی گفته كه تو به خودت اجازه میدی این القاب را به ایشون بدی،
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
یونس خان دیگه وقتش شده از خواب پا شید
مش مراد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
یكی فرهادی رو بگیره
نوذر
Canada
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
به سیاستمداران امیدی نیست......
ما را به خیر شماها امید نیست.....شر مرسانید !!!!!
همیشه شر از جانب سیاستمداران متعصب است كه دامن یك یا چند ملت را میگیرد.....مثلا ناتانیاهو كه خدا خیرش ندهد....
واشقانی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
من یك بار هم در مورد این كارگردان نوشتم الان هم میگم مگه اصغر فرهادی شق القمركرده والا اسكار بگیر های ایران بنظر من شهداء عزیزمون هستن و خانواده محترمشون كه از خدا اسكار گرفتن و زیبنده ترین اسكار هست این فیلم فروشنده ایشون هم دیدیم همچین اش دهن سوزی نبود منتها مسِئله سیاسی كاری بود كه میخواستن یكی رو مترسك خیمه شب بازی كنن كه تونستن اینم از ادامه ارزش زیاد قائل شدن برای افراد اخرش از دامن اسراییل و ....سر در میارن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
اسكار را كه الكی به هر كسی نمی دهند ان هم دو بار فقط به یك ...... می دهند
سمیرا
Germany
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
در همه جای جهان بله بله گویان را دوست دارند. آقای فرهادی بله گویی را خوب بلد است و حتی برای دریافت جایزه ی اسكارش شخصی را به نیابت خودش به آن جا فرستاد كه آشكارا گفت:«من ایرانی نیستم بلكه آمریكایی هستم.» گاف آقای اصغر فرهادی فقط در این جور مصاحبه ها نیست. از لحاظ هنری هم فیلم اول اسكاری ایشان تقلیدی از فیلم كرامر علیه كرامر آمریكایی بود كه با این كه منتقدین اسكاری آن را به خوبی می دانستند ولی ندید گرفتند و بهش اسكار دادند. بروید فیلم كریمر علیه كریمر را با بازی داستین هوفمن و مری استریپ ببینید آن وقت ببینید كه چند در صد از فیلم جدایی نادر از سیمین از آن فیلم است. این كه ملت ها مثل سیاستمداران هستند و یا نیستند كه چیز جدیدی نیست و این آقا مثل محسن مخملباف خوب توی خال زده تا در این دو روزه روزگار بی ارزش و فانی جنگ طلبان را در نقش مظلوم بنمایاند و جایزه پشت جایزه هم می گیره. خودمانیم این ایرانی ها هستند كه كشور یك ملت به نام فلسطین را گرفتند یا اسراییلی ها؟ هر روز بمب سر مردم دیگر می ریزند همه جا جنگ طلبی می كنند و دانشمندان دیگر ملت ها را ترور می كنند آن وقت اگر سازمان ملل یك بیاینه هم صادر كرد به سازمان ملل می پرند. هر كسی هم كه حرفی بزند به آن ها می گویند شما ضد سامی هستید خفه شید! خوب این تشابه سیاستمدارانه دو كشور از آقای فرهادی خیلی خنده داره! ایران را كل جهان به دروغ های نتانیاهو بایكوت كردند و یك ملت را از دوا و دارو محروم كردند تا با دروغ اتمی انتقام بگیرند و این آقا درست همان حرفی را می زند كه این ها می خواهند بشنفند. شرمنده باشی!
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
اسكار مگه اون مارمولك كارتنیه نیست چرا اینقدر روش بحث میكنید؟
امان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
بیایید درسال 96 آشتی جویانه صحبت كنیم و از تهمت به هموطنان خود خودداری كنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
۰
۰
سلام حالا چرا سوختید كه اصغر فرهادی مایه افتخار ایران وایرانی شده چرا چون مانند ده نمكی فكرنمیكند خداوند پنج انگشت را مانند هم خلق نكرده اگر ایرانی هستی وعرب نیستی بوجود اصغر فرهادی باید افتخار كنید
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
حالا فهمیدم چرا اسم فیلمشو گذاشته فروشنده یعنی فروشنده غیرت و اصالت ایرانی و فهمیدم چرا بهش اسكار هم دادن.
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
خجالت هم خوب چیزیه آقای فرهادی ..... اگه مسلمانی باید از مردم ستمدیده فلسطین دفاع كنی كه جلادان صیهونیستی هرروز دارن اونا رو به خاك و خون میكشن ... ان شاالله طبق فرموده مقام عظمای ولایت مد ظله العالی تا بیست و پنج سال اینده نامی از صبهونیست جنایتكار نخواهد بود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها