رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه گفت: آتش‌سوزی خودروی پیکان‌وانت در حوالی فیروزه واقع در محور سبزوار به نیشابور 3 کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۲۰
۳ کشته و 8 مصدوم در آتش سوزی وانت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، عباس یوسفی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اثر آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پیکان‌وانت در حوالی روستای حسن‌آباد فیروزه واقع در کیلومتر 85 محور سبزوار به نیشابور 11 سرنشین این خودرو دچار حادثه شدند که متاسفانه با فوت 3 سرنشین این خودرو و مصدومیت 8 سرنشین دیگر آن همراه بود.

وی ادامه داد: این حادثه به علت روشن بودن پکنیک در عقب این خودرو و اشتعال آن به وسیله بادی که از سرعت بالای این خودرو در جاده ایجاد شده بود، به‌وقوع پیوست و پس از اعلام گزارش این حادثه به جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر این جمعیت در جهت نجات جان افراد حادثه‌دیده خود را به محل‌ وقوع حادثه رساندند.

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه در رابطه با جزئیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان خاطرنشان کرد: امدادگران پایگاه امدادی شهید اصغری حسن‌آباد فیروزه با حضور به‌موقع در محل حادثه، رهاسازی محبوس شدگان و اطفای حریق را انجام دادند و 8 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با همکاری نیروهای اورژانس 115 جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌شان به بیمارستان‌های حکیم و 22 بهمن نیشابور منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
چرا

نیازمندی ها