جستجو برای یافتن 4 مفقودی طوفان دیر ادامه دارد

آخرین آمار امدادرسانی برف وسیل در 15 استان کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین آمار امدادرسانی به سیل زدگان 9 استان و مسافران گرفتار در کولاک 6 استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۶۱
آخرین آمار امدادرسانی برف وسیل در 15 استان کشور

به گزارش جام جم آنلاین، شاهین فتحی در گفت و گو با میزان با اشاره به عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 9 استان کشور، گفت: از روز 29 اسفند تا صبح امروز، شاهد وقوع بارش سیل آسا در 9 استان ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان بودیم.

وی با بیان اینکه 251 امدادگر در قالب 63 تیم در 31 شهر، روستا و مناطق عشایر نشین کار امدادرسانی را انجام دادند، تاکید کرد: به 928 نفر امدادرسانی انجام شده و 19 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر، تا کنون دو جسد از طوفان دیر از دریا خارج شده و جستجو برای یافتن 4 مفقودی دیگر ادامه دارد.

فتحی با اعلام اسکان اضطراری 140 نفر،افزود:51 خودرو از مسیر سیل رها سازی شده و از 150 واحد نیز آب تخلیه شد. عملیات امداد در سیل در دو استان کرمان و فارس ادامه دارد.

وی با اشاره وقوع کولاک و بارش برف در 6 استان، افزود: پس از بارش برف و وقوع کولاک در چهارمحال،آذربایجان غربی،قزوین، کردستان،کرمان و فارس در 15 جاده کار امدادرسانی انجام شد.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر، به 1382 مسافر حاضر در جاده ها امدادرسانی شده و 137 نفر اسکان اضطراری یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها