جانشین رئیس پلیس کنگان در مورد کشف شی مشکوک در سال این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۲۸
جزییات شی مشکوک در ساحل کنگان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرگرد فرهاد آراوند گفت: یکی از شهروندان با پیدا کردن یک شی مشکوک و به علت عدم آشنایی با مواد انفجاری و اشتعال زا با تماس تلفنی با مرکز 110 فوریت های پلیس اعلام کرد در ساحل بمب کار گذاشته شده است.

وی بیان داشت: یک تیم ویژه به محل اعزام شده و با اتخاذ تدابیر امنیتی و متفرق کردن مردم به حاشیه امن و بررسی دقیق، مشخص شد شی مشکوک یک وسیله اعلام خبر برای شناورهای دریایی بوده که برای استفاده در شب چهارشنبه سوری در محل کارگذاشته بودند.

سرهنگ آراوند از احساس مسئولیت شهروندان کنگانی تقدیر و اضافه کرد: شهروندان باید در ایجاد امنیت پایدار با استفاده از سامانه 110 با پلیس ارتباط برقرار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
۰
۰
ان اقا دروغ اشكار میگوید ان جسم كه تصویرش2بار نشان داده شده مدتهای مدیدی شاید 40سال از عمر ان میگذرد ثانیا چه لزومی به دفن ان در ان عمق وجود داشته تازه انهم برای اعلام خطر دریائی یا سرزمینی.راحت میگفت من اطلاعی از وجود ان ندارم.دروغگوئی كه هنر نیست مگر در كشورهای نادری مثل ایران.
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
۰
۰
بعضی‌ها‌بااحساسات‌مردم‌بازی‌می‌كنند
محمد.. شریف
Germany
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
۰
۰
این آقا كه این شئی را یافته . باید ویژگی های خاص داشته باشد . یافتن اشیاء زیر زمین و در عمق 1 متری ..؟ البته واضح و مبرهن است و ما باور میكنیم . و باید ..

نیازمندی ها