رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موشک‌هایی با توانایی اصابت کمتر از ۱۰ متر فاصله به هدف، نمونه‌ای از تسلیحاتی است که فنآوری آن در دنیا در اختیار کمتر کشوری قرار دارد و امروز ایران این توانایی را دارد که این تسلیحات را تولید و استفاده کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۳۷
فناوری موشک‌های با خطای زیر ۱۰ متر در اختیار ایران

به گزارش جام جم آنلاین از فارس،‌ سردار سرلشکر محمد باقری با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاعی یادمان والفجر 8 اروندکنار گفت: تجهیزات نظامی موجود در این نمایشگاه همه با استفاده از فناوری ایرانی ساخته شده است.

وی به حضور کاروان های راهیان نور در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این تجهیزات را زائران سرزمین های نور با تمام وجود لمس می‌کنند و باور «ما می توانیم» در وجود آنها شکل می گیرد و دنیا باید بداند این باور در جوانان دانشمند نسل های بعد از جنگ برای خود کفایی ایران اسلامی در همه عرصه ها هم وجود دارد.

سردار باقری تصریح کرد: موشک‌هایی با توانایی اصابت کمتر از 10 متر فاصله به هدف، نمونه‌ای از این تسلیحات است که فنآوری آن در دنیا در اختیار کمتر کشوری قرار دارد و امروز جمهوری اسلامی ایران این توانایی را دارد که این تسلیحات را تولید و استفاده کند. با وجود چنین موفقیت‌های بزرگی سایر مشکلات کشور کوچک جلوه می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هدف از سفر خود به منطقه را تجلیل از مرزداران جمهوری اسلامی ایران، بازدید از مواضع دفاعی کشور و حضور و بازدید از محل درختکاری که راهیان نور سپاه و بسیج متولی ایجاد آن در راستای کاهش ریزگردها هستند اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
ماشاء الله . فقط نباید حتی ثانیه ای از پیشرفتهای نظامی غافل شویم .
نوذر
Canada
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
حالا نوبت به پیشرفت در جلوگیری از ریز گرد و ألودگی هوا هستیم.....چون علاوه بر ایجاد نیروی بازدارنده از تجاوز بداندیشان خارجی, احتیاج به ایجاد محیط زیست سالم برای شهروندان و نیروهای خودی برای نگهداری سرمایه های مردمی و انسانی مان هستیم......بدون مردم و فرماندهان و سربازان و نیروهای انسانی سالم وجود مدرن ترین تجهیزات نظامی بی معنی به نظر میرسد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها