مصطفی کواکبیان به عنوان دبیرکل حزب مردم‌سالاری و یکی از چهره های همواره پرحاشیه جریان اصلاحات و همچنین نماینده جنجالی مجلس شناخته شده است، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام کواکبیان به عنوان یک کاندیدا زمزمه می شود. ظاهرا خود او هم چندان بی‌میل نیست که سومین رئیس‌جمهور ایران از خطه سمنان باشد!
کد خبر: ۱۰۱۲۷۹۹
چک سفید دست روحانی نمی دهیم / کاندید شدن بقایی بی معناست!

به گزارش جام جم آنلاین،‌ کواکبیان بتازگی در گفت و گویی مفصل به پرسش های انتخاباتی پاسخ داده است و البته کاندید شدن نهایی اش را به کنفرانس خبری 15 فروردین ماه موکول کرده است.

این نماینده مجلس در بخشی از گفت و گویش با خبرآنلاین درباره حمایت اصلاح طلبان از روحانی توضیح داد: الان در مورد حمایت از آقای روحانی نظراتی وجود دارد یکی این که بدون هیچ قید و شرطی ما باید حمایت کنیم که این نظر در بین اصلاح‌طلبان طرفدارانی هم دارد اما نظری که بنده از تیرماه امسال در اردوی تابستانی حزب خودمان مطرح کردم، این بود که ما از آقای روحانی حمایت می‌کنیم اما چک سفیدامضاء هم نخواهیم داد!

کواکبیان درباره حضور و اعلام کاندیداتوری حمید بقایی و جریان منتسب به محمود احمدی نژاد هم توضیح داد: من فکر می‌کنم که اتفاقا باید اینها در عرصه باشند برای اینکه ببینند چه پایگاهی دارند. این امر بر آنها مشتبه است. اول اینکه آقای مشایی که خیلی بهتر از آقای بقایی بود، رد صلاحیت شد، آن وقت کاندیداتوری بقایی که سابقه زندان و مسائل دیگر هم دارد، بی‌معنا به نظر می‌رسد. تعجب می‌کنم که برخی از حضور ایشان صحبت می‌کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اصلا فرض کنیم که بیاید و تائید هم شود، پایگاه رای مهم است. فکر می‌کنند طبقه حاشیه نشین شهرها با یکسری وعده‌های پوپولیستی مثل 5 برابر شدن یارانه‌ها باز به سمت اینها می‌آیند؟! اما این نشاندهنده بی‌توجهی این افراد به وضع جامعه است. اگر سری به فضای مجازی بزنند، متوجه خواهند شد که حتی روستائیان هم از آنچه رخ داده، آگاه هستند و اینطور که بخواهیم از رهگذر جریانات پوپولیستی و عوام گرایانه مبادرت به رای مردم کنیم، راهی است که به جایی نمی‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نوذر
Canada
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
۰
۰
خوب راست میگوید.......ولی رئیس جمهور بعدی باید از استانی باشد كه قبلا رئیس جمهور نداشتیم...از خطه ی سمنان دیگر بس است.
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
۰
۰
احمدی نژاد آگه میومد رآی میآورد. رییسی گزینه مناسبیه.آ
جانباز و بازنشسته
United States
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
۰
۰
آقای كواكبیان تند داری می روی احمدی نزاد كه آمد سر شناس نبود ولی مردم به او دوبار هم رای دادن پس بیخودی زور نزن البته آقای رییسی سیاستمدار خوب و قابل اعتماداز بین این همه اشخاصی كه نامبرد شده در صدا وسیما است.
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
۰
۰
اقای روحانی خیلی خوبه
سمنان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
۰
۰
این جمله رو كه میخونم خندم میگیره ( چك سفید دست روحانی نمی دهیم ). داداش روحانی هر دستوری بده به سر میدوی بعد از این حرفا میزنی؟
125
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
۰
۰
رای ما روحانی فقط .

نیازمندی ها