دادستان عمومی و انقلاب شوش مطرح کرد

عروسی خونین در شهر شوش 11 مجروح برجای گذاشت

تیراندازی شب گذشته در مراسم عروسی شهر شوش، باعث مجروح شدن ۱۱ نفر شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۷۹
عروسی خونین در شهر شوش 11 مجروح برجای گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه دوشنبه شب در یک مجلس عروسی در منطقه آخرآسفالت شهر شوش رخ داده است.

وی تعداد مصدومان این تیراندازی را که با اسلحه جنگی رخ داده حدود 11 نفر عنوان کرد و گفت: از آنجا که برخی مصدومان این تیراندازی خود به بیمارستان های منطقه مراجعه کرده و مصدومیت آنها جزئی بوده آمار دقیق مصدومان مشخص نیست امام تعداد 11 نفر مصدوم قطعی است.

وی افزود: طبق بررسی اولیه عامل این حادثه که شرایط عادی نداشته در ادامه رسم غلط تیراندازی در مجالس اقدام به تیراندازی کرده و حمله به این مجلس عروسی صحت ندارد.

نظری گفت: بررسی بیشتر این حادثه از سوی دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان شوش در دست پیگیری است.

دادستان عمومی انقلاب شوش با بیان اینکه این حادثه تیراندازی کشته نداشته اظهار کرد: یکی از مصدومان این تیراندازی که ظاهرا از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته برای ادامه درمان به اهواز اعزام شد که حال وی رضایت بخش اعلام شده است.

وی گفت:تعدادی دیگر از مصدومان این تیراندازی در بیمارستان نظام مافی شوش تحت درمان می‌باشند و حال همگی خوب گزارش شده و روند درمان آنها ادامه دارد.

دادستان شوش تصریح کرد: این حادثه به طور ویژه از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در دست پیگیری بوده و با عوامل آن به شدت برخورد می شود.

وی رسم غلط تیراندازی در مجالس شادی و عزا را حرکتی زشت و حادثه آفرین توصیف کرد و اظهار داشت: بارها در خصوص عواقب این اقدام به شهروندان هشدار داده شده ضمن اینکه قانون مجازات سنگینی برای عوامل تیراندازی در مجالس در نظر گرفته است.

به گزارش تسنیم این رسم غلط رایج در استان خوزستان افراد در مراسم شادی و عزا با استفاده از اسلحه جنگی اقدام به تیراندازی هوائی می‌کنند هر چند مسئولان استان تا کنون عواقب این تیراندازی را برای مردم تشریح کرده‌اند اما این رسم همچنان در استان خوزستان پا برجاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها