فرود دومین هواپیمای ایرباس در فرودگاه مهرآباد، حاشیه‌ای جالب به همراه داشت.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۷۱
قربانی کردن گوسفند برای ایرباس جدید + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایرباس330 دومین هواپیمای محصول مذاکرات برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از مجموع صد فروند هواپیمای قرارداد بسته شده، 22 اسفند در باند فرودگاهی مهرآباد به زمین نشست.

نخستین فروند از این هواپیماها با عنوان ایرباس A 321 نیز در روز پنجشنبه 23 دی به ناوگان هوایی ایران افزوده شد.

فرود دومین هواپیما در باند فرودگاه مهرآباد، حاشیه‌ای جالب به دنبال داشت و آن هم تصویری از ذبح گوسفندی در زیر چرخ‌های این هواپیمای غول پیکر بود. این عکس که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، واکنش‌های جالبی را به همراه داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۱
۰
حتما" وزیر راه و شهرسازی این پیشنهاد را داده واقعا" مایه تاسف !!!!!!!!
پویان
France
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
با سلام، خواهشمند است خبری كه در خروجی روزنامه قرار گرفته را إصلاح فرمایید، قربانی كردن گوسفند در زیر چرخ هواپیما مربوط به شركت زاكرس و برای ورود یك هواپیمای ساخت ٢٠٠٤ و از نوع ارباس ٣٢١ است كه از شهر خاركیف اوكراین در تهران به زمین نشست و این هواپیما ١٣ سال سن دارد، حتی با مشاهدا پلاك هواپیما كه كد اختصاری CQB درج شده و از كوچك بودن چرخها هم مشخص است كه مربوط به ایران ایر نیست، پلاك هواپیمای تازه وارد هما IJA میباشد
امیرسام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
این عكس مربوط به ورود ایرباس A321 هواپیمایی زاگرس در هفته جاری میباشد. رجیستریشن یا علامت ثبتی این هواپیما UR-CQB برای كشور اوكراین است كه پس از مدتی به مالكیت ایران و علامت ثبتی EP درخواهد امد.

نیازمندی ها