بازار پر رونق خرید و فروش خودرو در ایام پایان سال، رو به اتمام است و بسیاری بر این باورند که با بودجه کم، نمی‌توان خودروی مناسبی تهیه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۹۱
با 10 میلیون هم می‌توان ماشین خرید!

به گزارش جام جم آنلاین، اما نکته اینجاست که شاید هم دارای انتخاب‌های بسیار محدود باشند و فقط باید خودرو خاصی را انتخاب کنند که این مساله چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

برغم این موضوع با داشتن سرمایه کم، نظیر 10 و یا 9 میلیون تومان، می‌توان یک خودروی کارکرده با وضعیت سلامت منطقی خریداری کرد.

در این جدول می توانید تعدادی از خودروهای این بازه قیمتی را مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده کردید بیشترین گزینه‌ها، از خانواده پراید است و همین موضوع، باعث می‌شود، نکاتی کلی در مورد آن ذکر کنیم.

یکی از انتقاداتی که می‌توان به مدل‌های پراید موجود در این جدول وارد نمود، فضای کم خودرو است که سرنشینان عقب را با رنج و سختی در سفر مواجه می کند.

البته این فضای کم، برای پراید هاچ‌بک نسیم به‌مراتب ملموس‌تر از پراید های صندوق دار مدل صبا است.

در یک بررسی کلی می‌توان گفت، وزن پایین پراید به راننده اجازه می‌‌دهد تا باوجود موتور نه‌چندان قوی، سرعت‌‌های بالا را نیز تجربه کند، ولی به دلیل امنیت پایین این خودرو، کار چندان عقلانی به نظر نمی‌‌رسد.

این خودرو را نیز می‌توان در دسته خودروهای شهری دسته‌بندی نمود که به‌واسطه مصرف پایین و قیمت مناسب، برای خریداران خودرو جذاب است، اما برای مسافرت‌های برون‌شهری به‌هیچ‌عنوان نمی‌‌توان از این خودرو به‌عنوان یک گزینه مناسب استفاده نمود.

با تمامی مطالب ذکرشده، پراید جزو دسته خودروهایی است که از اقبال خوبی در کشور روبرو شده است و شما نیز می‌توانید با بودجه‌ای اندک، یک پراید سالم با مدل‌ها و قیمت‌های فوق را خریداری نمایید. البته استاندارد بودن بدنه، ضربه نداشتن شاسی خودرو و تخفیف بیمه کامل، جزو عوامل اولیه‌ای است که شما را در انتخاب خودروی مناسب یاری می‌‌دهد. همچنین برای خرید خودرو کارکرده سعی کنید با افرادی تماس بگیرید که شماره‌های اصلی خود را در آگهی قرار داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایمانـــ
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
دقت كردین چقدر بد بخت شدیم؟!
vahid
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
با این حساب كردن شما، پس با 1 میلیون تومان هم میشه ماشین خرید!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها