اختصاصی جام جم آنلاین / گزارش تصویری

وقتی نابلدها دست به ساخت و ساز می زنند + عکس

خیلی از افراد خود را یک پا مهندس ساختمان می دانند . اگر برای خودشان خانه بسازند عواقبش دامان خودشان را می گیرد اما امان از وقتی که بساز و بفروشی کنند و حاصل کارشان را به آدم های ساده ای که از بی خانمانی ذله شده اند، بفروشند.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۳۰
وقتی نابلدها دست به ساخت و ساز می زنند + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، بسیاری خود را بهتر از هر مهندس ساختمان یا تاسیسات می دانند. برخی کار هیچ برق کش یا لوله کش ماهر را قبول نداشته و فکر می کنند از آنها وارد تر هستند. نتیجه کار این آدم ها مشخص است : کارهای سرهم بندی شده ، غیر اصولی ، دردسر آفرین ، مرگبار و در بهترین حالت مایه تمسخر اطرافیان و مردم.

در این گزارش تصویری عکس هایی از نمونه کارهای این مهندس نما ها ارائه می شود. عکس ها به اندازه ای خنده دار و گویا هستند که نیاز به زیر نویس ندارند.


بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
hossein
Canada
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
دقیقا كارمن در كانادا همین است افرادی وارد شغل می شوند حتی با مدرك ساختمانی كه كار و اطلاعات انها وحشت ناك است من كاریكاتوریست و هنرمند بودم اما استعداد داشتم در كانادا شدم ادم ماهر ولی در داخل كشورم از من استفاده نكردند
رشید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
متاسفانه در همین شهر تهران هم ساخت افتضاح هست.بخصوص ساختمان هایی كه 2طبقه پاركینگ میدن.همكف و زیر زمین كه رمپ طبقه زیرزمین شبیه به سكوی پرتاب موشك میمونه
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
شبیه دوران قبلی ریاست جمهوری ......
نوذر
Canada
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
بعضی از عكسها خارجی هستند.....خدا نكند معمارهای ایرانی اینقدر احمق باشند...مهمترین قسمت ساختمان كه مرتب خراب میشود تاسیسات ( لوله كشی و سیم كشی و گرمایشی و سرمایشی و الكترونیك و مكانیك) است . دوم هم پشت بام است....آجر و سیمان خود بخود هیچوقت عیب نمیكند....آب دشمن ساختمان است.
توماج
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
خشت اول چون نهد معمار كج !!!!!! تا ثریا می رود دیوار كج!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخ---ناشی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها