صادرات آلمان به کشورهای دیگر در ابتدای ماه ژانویه 100 میلیارد یورو برآورد شده است این میزان صادرات قبل از قوانین «من در آوردی» ترامپ در خصوص مالیات های سنگین تعرفه وارداتی بوده است و رئیس جمهور آمریکا بر این عقید است که این میزان سود مجاز نیست.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۶۴
صادراتی پرسود و پر استرس

به گزارش جام جم آنلاین، صادرات آلمان همیشه در صدر جدول کشورهای اروپایی در زمینه ماشین های خود و دیگر محصولات آلمانی بوده است میزان سود به دست آمده در ابتدای ماه ژانویه با 2.7 درصد افزایش روبه رو بوده است و در حال حاضر با یک جهش چشمگیر میزان سود حاصله از صادرات 11.8 درصد برآورد شده است.

صادرات آلمان به دیگر نقاط گوناگون جهان در ابتدای سال 2017 میلادی، 98.9 میلیارد یورو و فقط با 2 درصد کاهش نسبت به سال قبل خود بوده است.

همچنین واردات نیز از دسامبر ماه گذشته تا به امروز بعد از گذشت چهار ماه (از دسامبر 2016) 11.7 درصد در حدود 84 میلیارد یورو صورت گرفته است.

با توجه به این که کشور آلمان قطب اقتصادی غرب محسوب می شود، براساس قوانین جدید تجارتی وضع شده دونالد ترامپ، صادرات آلمان به کشورهای دیگر به خصوص به اقصی نقاط جهان به ضرر آن تمام خواهد شد و میزان سود وی نیز به مراتب کمتر از فروش و صادرات قبل خود خواهد بود.

منبع: اشپیگل آلمان

مهدیه آخوندزاده - اقتصاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها