کرایه حمل خودرو و مسافر از مسیر های دریایی به کیش و بالعکس از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۶۸
نرخ کرایه حمل خودرو و مسافر به کیش اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از مانا، با توجه به نزدیک شدن سفرهای نوروزی گردشگران، کرایه حمل خودرو و مسافر از بنادر لنگه، چارک و آفتاب به کیش و بالعکس از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 اعلام شد.

بنابراین گزارش، در مسیر بندر لنگه به کیش و بالعکس هزینه حمل توسط لندینگ کرافت برای خودرو بدون راننده و سر نشین دو میلیون و 180 هزار ریال، سرنشین و راننده 900 هزار ریال و مسافر روی عرشه 810 هزار ریال عنوان شده است. افراد زیر دو سال نیز می توانند به صورت رایگان تردد کنند.

همچنین در مسیر چارک به کیش و بالعکس هزینه حمل توسط لندینگ کرافت برای خودرو با راننده و بدون سرنشین یک میلیون و 650 هزار ریال و هزینه هر سرنشین 350 هزار ریال در نظر گرفته شده است. برای افراد زیر پنج سال و راننده هزینه ای دریافت نمی شود.

در مسیر بندر آفتاب به کیش و بالعکس هزینه حمل توسط لندینگ کرافت برای خودرو با راننده و بدون سرنشین یک میلیون و 550 هزار ریال و هر سرنشین 350 هزار ریال است. از افراد زیر پنج سال و راننده نیز هزینه ای دریافت نخواهد شد.

در این مسیرها از هر خودرو هنگام خروج از کیش مبلغ یک میلیون ریال به عنوان عوارض دریافت می شود. بیمه خودرو و سرنشین ها به صورت رفت و برگشت در مسیر بنادر چارک و آفتاب از مبلغ کرایه توسط شناور پرداخت می شود.

همچنین، هزینه رفت و برگشت مسافر توسط شناورهای مسافربری از بندر لنگه به کیش و بالعکس با بلیت دو طرفه 900 هزار ریال، بلیت یک طرفه لنگه به کیش داخل سالن 570 هزار ریال و کیش به لنگه 400 هزار ریال، بلیت یک طرفه روی عرشه لنگه به کیش 520 هزار ریال و کیش به لنگه 360 هزار ریال است. برای افراد زیر دو سال نیز بلیت صادره بدون صندلی و رایگان و برای افراد بالای دو سال بلیت با صندلی و مبلغ مشخص شده، عنوان شده است.

در مسیر چارک به کیش و بالعکس برای بلیت دو طرفه مبلغ 550 هزار ریال، یک طرفه 275هزار ریال، برای افراد زیر دو سال بلیت صادره بدون صندلی و رایگان و برای افراد بالای دو سال بلیت با صندلی و مبلغ مشخص شده، در نظر گرفته شده است.

در مسیر بندر آفتاب به کیش و بالعکس نیز برای بلیت دو طرفه مبلغ 510 هزار ریال، بلیت یک طرفه 255 هزار ریال دریافت می شود. برای افراد زیر دو سال نیز بلیت صادره بدون صندلی و رایگان و برای افراد بالای دو سال بلیت با صندلی و مبلغ مشخص شده صادر می شود.

بیمه هر مسافر در مسیر بنادر چارک و آفتاب به جزیره کیش و بالعکس از مبلغ کرایه توسط شناور پرداخت می شود.

شایان ذکر است، فعالیت های تفریحی و دریایی از طریق بندر کیش سهم عمده ای در رونق گردشگری جزیره کیش دارد. هر ساله در تعطیلات نوروزی بسیاری از هموطنان از استان ها و شهرهای مختلف کشور عازم بنادر چارک، لنگه و آفتاب می شوند و از مسیر دریایی با لندینگ کرافت همراه با خودروی شخصی خود به کیش سفر می کنند. برخی از آنها نیز با استفاده از شناورهای مسافری فعال در این مسیر وارد جزیره کیش می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها