استودیو طراحی مشهور پینین فارینا ایتالیا که اکنون تحت مالکیت گروه خودروسازی هندی ماهیندرا قرار دارد از خودروی الکتریکی H600 در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۲۲
پینین فارینا از H600 رونمایی کرد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، پینین فارینا طراحی این خودروی لوکس هیبریدی را به سفارش شرکت هنگ‌کنگی Hybrid Kinetic که در زمینه پیشرانه‌های الکتریکی و باتری‌های تغذیه کننده آن فعال می‌باشد انجام داده است.

پینین فارینا اعلام کرده است این سدان لوکس هیبریدی که از پیشرانه میکرو توربین برای شارژ باتری‌ها استفاده می کند با بهره گیری از دو پیشرانه الکتریکی که 800bhp توان دارند تنها در 2.9 ثانیه از حالت سکون به 62 مایل در ساعت برسد و در نهایت به سرعت 155 مایل در ساعت دست پیدا کند.

در بخش طراحی ، این خودرو در نمای جلو کاملا تهاجمی است و ما را به یاد مازاراتی آلفیری می اندازد! و در نمای عقب خودرو با طراحی آینده نگر روبرو هستیم ؛ این خودرو ستون B ندارد که سبب شده شباهت بسیاری به کلاس کوپه پیدا نماید و در واقع می توان گفت که یک کوپه سالن است.

در طراحی داخلی استفاده فراوان از چرم با کیفیت کاکائویی رنگ در صندلی ها ، داشبورد و فرمان نکته قوت بشمار می رود ؛ صندلی ها حالت اسپرت و دربرگیری سرنشیان کاملا مناسب است ؛ فرمان دو شاخه آن حس خوبی را به راننده القا می نماید ؛ راننده و سرنشینان با استفاده از صفحه نمایش تعبیه شده در این خودرو بر اوضاع کاملا مسلط هستند و حلقه زیبایی از نوار آبی رنگ LED آن ها را فرا گرفته است.

هشتاد و هفتمین نمایشگاه خودروی ژنو که معتبرترین اتو شوی سال دنیا محسوب می شود تا 19 مارچ 2017 در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها