سه پسر جوان در پوشش مسافرکش، سه زن را سوار خودروی خود کردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. متهمان دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۰۷
شکار زنان با شیفت بندی!

به گزارش جام‌جم، اوایل فروردین امسال زنی به کلانتری آزادی مراجعه کرد و گفت: «امروز در خیابان آزادی به عنوان مسافر سوار ماشین شدم تا به یافت‌آباد بروم. مردی جوان هم در صندلی عقب نشسته بود. کمی که از حرکت خودرو گذشت، ناگهان راننده تغییر مسیر داد. من اعتراض کردم اما مسافر صندلی عقب به سمتم حمله کرد و چاقویی زیر گلویم گذاشت. او با تهدید مرا وادار به سکوت کرد. سپس راننده، ماشین را به حاشیه بزرگراه کشاند و همراه مسافر، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها انگشتر طلایم را دزدیدند و خودم را هم از ماشین پایین انداختند.»

با ثبت شکایت این زن، شناسایی متهمان آغاز شده بود که دو زن دیگر نیز با مراجعه به پلیس، شکایتی مشابه تنظیم کردند. همه آنها به عنوان مسافر سوار خودروی متهمان شده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند. با بررسی شکایت‌ها مشخص شد، متهمان سه نفر هستند و به شکل نوبتی در تجاوز‌ها شرکت می‌کنند.

دستگیری متهمان

در ادامه تحقیقات، ماموران دوربین‌های مداربسته خیابان آزادی و بزرگراه‌های اطراف را بررسی کردند و سرانجام شماره پلاک خودروی متهمان را به دست آوردند. پس از مدتی دو نفر از متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به سرقت و ارتباط نامشروع اعتراف کردند. پرونده آنها پس از مدتی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و صبح دیروز به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی مستشار حشمت‌الله توکلی مورد رسیدگی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه، نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: «متهمان پرونده سه مرد جوان هستند که یکی از آنها همچنان فراری است و تحقیقات پلیس برای دستگیری‌اش ادامه دارد. دو متهم دیگر اما در بازجویی‌ها به سرقت و ارتباط نامشروع در پوشش مسافرکش اعتراف کرده‌اند.»

سپس هر سه شاکی تقاضای مجازات متهمان را مطرح کردند. یکی از آنها گفت: «آن روز در خیابان آزادی ایستاده بودم که متهمان بوق زدند و من به خیال این که مسافرکش هستند، سوار ماشینشان شدم. آنها اما در راه چاقویشان را درآوردند و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.»

دفاع در دادگاه

سپس نوبت به هر دو متهم رسید. آنها که پیش از این سابقه کیفری نداشتند، به جرایم خود اعتراف کردند و گفتند: «در پوشش مسافرکش در خیابان‌های غرب تهران پرسه می‌زدیم و زنان را سوار می‌کردیم. ما سه زن را به حاشیه بزرگراه کشاندیم و با تهدید چاقو با آنها ارتباط برقرار کردیم. هر بار هم دو نفری سراغ شاکیان می‌رفتیم. یکی از همدستانمان هم هنوز فراری است. ما به صورت شیفت‌بندی به شکار زنان می‌پرداختیم.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
بینام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
به نظر این مسئله احتیاج به برخورد جدی پلیس و البته محاكمه شدید دارد . باید اراذل و اوباش تحت نظر باشن تا شاهد اتفاقات دردناك برای خانم ها نباشیم متاسفانه حومه تهران محل اختفای اراذلی شده كه سابقه ای ندارند . پلیس باید با پیش دستی اینها رو شناسایی كنه .
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
باید اعدام بشن
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
حكم اینها فقط اعدام است . قاتل و دزد و ..... میشه بخشید ولی دست درازی به عنف به ناموس كسی غیر از اعدام چیز دیگه ای نداره .آدم وقتی خودش را جای خانواده زنها میذاره بدنش میلرزه .
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
از این موارد تو میدان آزادی زیاده ، كار سختی نیست 2 نفر از این رو تو میدون آزادی اعدام كنن دیگه كسی جرات نمی كنه
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
اینگونه برنامه ها كه هروز مشاهده میكنیم دلیلش چیست وتا كی ادامه دارد
حسن خروس
United States
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
دلیلش بی لیاقتی مسئولین .... است
محمد نبی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
نظر من اینكه با استقاده از پلیسهای زنان ناجا به صورت نامحسوس دركلان شهرها و استفاده از تاكسی های بانوان در سطح شهر كه وجود دارد واضافه كردن به ناوگان شهری و ساماندهی مسافربرهای شخصی و برخورد سریع وقاطع با این قانون شكنان و نشان دادن تصویر واضح همه آنها در شبكه صداو سیما وروزنامه ها بدون شطرنجی كردن اونا وشناسوندن آنها به مردم واشد مجازات رسوندن تك تك آنها تا حدودی زیادی جلوی این معضل گرفته میشود.والسلام
ناشناس
United States
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
متاسفانه خانمهای جوان از لحاظ ظاهری در جامعه پوشش خود را رعایت نمی كنند و طبق پرونده هایی كه در پلیس موجود است بیشتر متجاوزین هم اینگونه افراد را انتخاب میكنند و باعث وسوسه شان میشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
سلام.ناراحت كننده است. اما بارها گفته شده كه از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود.تا شاهد این حوادث نباشیم.
نوذر
Canada
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
محاكمه و بگیر و ببند و اعدام فایده نداره.....فكر اساسی باید كرد......اشتغال .....ازدواج آسان.....ازدواج موقت بسیار آسان....فقط همین
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
اعدام تنهاراه حل این معضله
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها