بیست و دومین یادواره سرداران و ‌220 شهید منطقه کن و سولقان تهران با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی وسیاسی، نمایندگان مجلس ،خانواده‌های شهدا و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس پنجشنبه 19 اسفندماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۸۱
گرامیداشت سرداران و ‌220 شهید منطقه کن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری یادواره 220 شهید منطقه کن وسولقان این یادواره با هدف تجلیل و تکریم مقام و منزلت شهیدان، ترویج روحیه ایثار و شهادت در سطح جامعه و آگاه‌سازی و آشنایی نسل جوان با ارزش‌هاو فرهنگ دفاع مقدس در حسینیه قمر بنی هاشم سولقان برگزار می شود.

در این مراسم که عصر روز پنج شنبه 19 اسفند ماه و با حضور خانواده معظم شهداء ؛ مسئولان و مدیران فرهنگی، نمایندگان مجلس، رزمندگان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود مهندس مقیمی، قائم مقام وزیر کشور به ایراد سخن می پردازد.

بخش کن و منطقه سولقان و روستاهای حومه در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ‌220 شهید، ده‌ها جانباز و اعزام صدها رزمنده نقش ارزنده‌ای را در طول سال‌های پایداری ملت ایران در برابر دشمن ایفا کرده و به جهت این نقش‌آفرینی و ارسال کمک‌های فراوان مردمی به جبهه‌ها ، روستای سولقان به عنوان روستای نمونه دوران دفاع مقدس معرفی شد.

خاطره‌گویی، دکلمه خوانی فرزند شهید مدافع حرم مرتضی کریمی، تجلیل از مقام و منزلت شهدای دهستان سولقان و حومه، مداحی حاج محمدرضا طاهری؛ رزم نوازی گروه موزیک نیروی زمینی سپاه پاسداران و برپایی نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان در معیت مسئولان و مدعوین با حضور در گلزار شهدای دهستان سولقان با یادآوری خاطرات این شهیدان با آرمان‌های بلند امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدیدپیمان خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها