ترقی در گفتگو با جام جم آنلاین خبر داد:

ثبت نام 5 نامزد اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برنامه های اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت:پس از بررسی برنامه های نامزدهای اصولگرایان 5 نفر از آنان در انتخابات ثبت نام و سپس یک نفر در صحنه رقابت باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۵۱
ثبت نام 5 نامزد اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری

حمید رضا ترقی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:در جلسه دیشب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، 21 نامزد برنامه های خود را ارائه دادند که قرار شد پس از بررسی این برنامه 10 نفر از آنان در گردهمایی 17 فروردین 96 نهایی شود.

وی افزود: از بین 10 نامزد نیز قرار است 5 نفردر انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند که در نهایت یک نفر در صحنه رقابت انتخاباتی باقی خواهد ماند.

ترقی در پاسخ به این پرسش که دولت آینده چه برنامه هایی را باید در اولویت قرار دهد، گفت:اکنون کشور با خلاء مدیریت انقلابی و جهادی روبرو است و این خلاء باعث شده است مسائل اجرایی به کندی پیش رود.

وی افزود:یکی دیگر از علل مشکلات کشور کم توجهی و بی توجهی به سیاستهای کلان ابلاغی مقام معظم رهبری به دستگاههای اجرایی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد:اولویت اقتصاد مقاومتی و مشکلاتی مانند رکود و بیکاری به فراموشی سپرده شده است و رئیس جمهور آینده باید با روحیه جهادی و انقلابی بتواند عقب ماندگی ها را جبران کند.

وی گفت: دولت آینده باید به گونه ای عمل کند که اولویتهای کشور تحت تاثیر جریانهای سیاسی قرار نگیرد و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری را به سمت برنامه ریزی و اجرا ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها