نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها خبر داد:

تصویب کلیات بودجه شهرداری تهران در کمیته انطباق فرمانداری

نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها از تصویب کلیات بودجه شهر تهران در کمیته انطباق در فرمانداری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷۲
تصویب کلیات بودجه شهرداری تهران در کمیته انطباق فرمانداری

به گزارش جام جم آنلاین، محمد قانبیلی در گفت وگو با شهرایران از تصویب کلیات بودجه شهرداری تهران در کمیته انطباق در فرمانداری این شهر خبر داد.

وی گفت: کلیات بودجه به تصویب رسید اما چند مورد جزئی بود که تصویب نشد و برای اصلاح به شورای شهر تهران بازگردانده شد.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها ادامه داد: آقای تقی پور نماینده شورای شهر تهران در این جلسه و نمایندگان شهرداری نیز قانع شدند و قرار بر این شد تا موارد اختلافی اصلاح و در جلسه بعدی کمیته انطباق بار دیگر بررسی شود.

وی در خصوص نظر کمیته انطباق در مورد افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: این موضوع در دستور جلسه این هفته کمیته انطباق قرار نداشت اما در حاشیه جلسه در مورد آن بحث شد و کمیته نظر خود را مبنی بر اینکه هرگونه افزایشی باید منطبق با تورم اعلام شده بانک مرکزی باشد، اعلام کرد.

نماینده شواری استان تهران در کمیته انطباق در مورد بررسی بودجه سایر شهر های این استان در کمیته انطباق گفت: با وجود اینکه قانون صراحتا مشخص کرده تا بودجه ری، شمیرانات و پردیس در کمیته انطباق تهران مورد بررسی قرار گیرد، اما دوستان خلاف قانون عمل کرده و بودجه را در فرمانداری شهر خود به تصویب می رسانند.

قانبیلی تأکید کرد: قانونی که مجلس ابتدای امسال آن را اصلاح کرده است می گوید که استثنا بودجه ری، شمیرانات و پردیس باید در کمیته انطباق در فرمانداری تهران برگزار می شود که ریاست کمیته با فرماندار تهران خواهد بود و در آن نماینده شورای استان، رئیس دادگستری تهران و فرمانداران این 3 شهرستان حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها