افتتاح فرودگاه تازه تاسیس برلین قرار بود در اول ماه سال جاری میلادی افتتاح شود اما با گذشت 3 ماه هنوز سکوت و فقط صدای آواز پرندگان بر این مکان حکمرانی می نماید.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۱۹
فرودگاه بدون پرواز +عکس

در سال 2004 قرار شد تا در برلین، فرودگاه برندنبورگ به عنوان فرودگاه برلین و به عبارتی بزرگترین شهر اروپا برای نمایش پرواز کشورها نمایش داده شود.

کلنگ تاسیس فرودگاه در جوار قبرستان 200 ساله زده شد اما به ناگاه توسط باستان شناسان به مدت 9 ماه با کشف اسکلت متوقف شد.

در علم باستان شناسی این یک اتفاق کاملا طبیعی است و از نظر سرمایه داران زمین بکری برای ساخت فرودگاه محسوب می شود.

بسیاری از مردم آلمان در اعتراض به توقف این پروژه عظیم دست به اعتراض زده اند و در حدود 30 شهروند شجاع برای پی بردن به ماجرا به فرودگاه نیمه کاره رفته اند با وجود ساخت ماکت کامل این فرودگاه و قرارگیری هواپیماها در باند همه چیز از لحاظ مهندسی کامل است و سرمایه گذاری به نحو احسنت صورت گرفته و این فرودگاه ظرفیت جابجایی 28 میلیون نفر در سال را دارد به عبارتی افراد زیادی را در کشورهای گوناون می تواند در فرودگاه خود برای سفر جا دهد.

پس ماجرا چیست؟

ماجرای پشت پرده این فرودگاه بر اساس داستان های ترسناک گذشتگان از قبرستان ها و مردگان برای مردم چذابیت به همراه داشته اما برای باستان شناسان به عنوان یک آثار باستانی و علم کشف نشده دارای جذابیت است. افراد زیادی برای بازدید از علت توقف پروژه فوق به این فرودگاه نیمه کاره می آیند.

فرش جادویی

درست در زیر سقف شیشه ای و بالای سر مسافران فرش جادویی وجود دارد و این پروژه از سال 2012 میلادی آغاز شد و در پایان سال گذشته و به موقع اتمام شد اما هنوز بعد از گذشت 3 ماه نه تنها افتتاح نشده بلکه هیچ پروازی نیز در ان صورت نمی گیرد.

از پروژه فوق به عنوان دشوارترین پروژه عنوان می شود و طلسمی که در افتتاح این فرودگاه وجود دارد.

منبع: دویچه وله آلمان

مترجم: مهدیه آخوندزاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها