شرکت های خودروسازی پژو - سیتروئن و جنرال موتورز تصمیم بر سرمایه گذاری در تولید ماشین های جدید شرکت اوپل برای کمک به این کمپانی دارند.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۷۷
سرمایه گذاری 1.3 میلیارد یورویی شرکت پژو برای اوپل

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس شرکت فرانسوی پژو به غیر از 1.3 میلیار یورو سرمایه شرکت پژو دیگر کشورهای اروپایی نیز در حدود 900 میلیون یورو دیگر در آینده در این کمپانی سرمایه گذاری می کنند.

پژو - سیتروئن فرانسه و شرکت فولکس واگن دومین خودروسازی با قدمت بسیار بالا رقیب و هم پای یک دیگر در اروپا محسوب می شوند.

کارلوس تاوارس، رئیس ارشد شرکت پژو - سیتروئن فرانسه گفت: این سرمایه گذاری در نوع خود چزو بزرگترین سرمایه گذاری کشورهای غربی بر روی یک شرکت خودروسازی محسوب می شود.بعد از ظهر امروز (دوشنبه) کنفرانسی در این خصوص در پاریس پایتخت فرانسه برگزار می شود. شرکت خودروسازی آلمانی اوپل و شرکت خودرو سازی انگلیسی «vauxhall» هر دو زیر مجموعه جنرال موتور هستند و طراحی و تولید ماشین های اوپل بر عهده گروه پژو - سیتروئن فرانسه است این شرکت تا به امروز در حدود 3 میلیارد یورو بر روی طراحی و تولید شرکت فوق سرمایه گذاری نموده و سود حاصله این گروه 0.65 میلیارد یورو بوده است.

ایجاد اشتغال گروه فرانسوی با سرمایه گذاری عظیم برای آلمانی ها

حدود 19 هزار آلمانی فقط تا سال 2018 بر روی این شرکت سرمایه گذاری نموده اند و بر این اساس برای ایجاد اشتغال بیشتر از جنرال موتورز و به عبارتی «مادرشان» کمک گرفته اند و همچنین دعوت برای سرمایه گذاری شرکت ها تا سال 2020 برای تولید در شرکت خودروسازی اوپل، در سه شهر المان از جمله «روسل شایم»، «کیسرس لاتورن» و «ایسن ناخت» دعوت به عمل امده است.

شرکت اوپل در 7 کشور اروپا در حدود 38 هزار نفر را مشغول به کار در این زمینه نموده است.

تاوارس گفت: شرکت اوپل زمانی که برای سرمایه گذاری دعوت به عمل می آورد باید یک نام با عنوان سرمایه گذاری چند ملیتی همانند نام گروه فرانسوی برای خود در نظر داشته باشد. سرمایه گذای کشورهای اروپایی بر روی اوپل در سال گذشته میلادی در حدود 257 میلیون دلار (241 میلیون یورو) بوده است.سرمایه گذاری شرکت گروه تولید چند ملیتی خودروسازی پژو فرانسه در سال گذشته 1.7 میلیارد یورو بوده اما امسال و به مراتب در طی سال های آینده سرمایه گذاری بر روی این شرکت بیشتر خواهد بود.

منبع : اشپیگل آلمان

مترجم: مهدیه آخوندزاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها