در دوره ای به سر می بریم که نقش رسانه ها انکارناپذیر است.رسانه ها وظیفه ی رساندن پیام های سیاسی اجتماعی فرهنگی و بسیاری زمینه های دیگر را دارند.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۷۱
شرکت تبلیغاتی و هویت سازی برند ادریس

در واقع این رسانه ها هستند که وظیفه دیدگاه مردم را نسبت به رخدادهایی که در جهان پیرامون ما وجود دارد و هر روز شاهد دیدن آن هستیم را تغییر دهند وکاری کنند که ما همان نتیجه ای را بگیریم که آن ها می خواهند.

به این قدرت تبلیغات می گویند.یعنی اینکه حرفتان را به گونه ای بزنید که همه باور کنند.در گذشته های دور بسیاری از افرادی که مسئولیت حکومت را در جامعه بر عهده داشتند افرادی را استخدام می کردند تا از روش های گوناگون نظر مثبت مردم را نسبت به فعالیت های خود جلب کنند.

این افراد در شهرها و روستاها به حرکت در می آمدند و درباره ی شخص مورد نظر صحبت می کردند و گهگاه با کوبیدن طبل و دهل مردم را دور خود جمع می کردند.همین مورد هم اکنون نیز وجود دارد اما روش ها تا اندازه زیادی دگرگون شده است وابزارهای نوین پا به میدان گذاشته اند.

همه این کارها را به هر شکلی که صورت بپذیرد تبلیغات می نامند.بی گمان حتما با هالیوود آشنا هستید.

این سازمان سینمایی و فرهنگی بزرگ با تبلیغات گسترده و زیر پوستی ذهن مخاطب را در دست می گیرد و ان را به سویی که می خواهد می کشاند.

برای رساندن بهتر مفهوم می توانیم به سراغ تبلیغات تلویزیونی برویم. بسیاری از شرکت ها با پرداخت هزینه های گزاف می کوشند مردم را وادار کنند تا محصول آن ها را بخرند.کوکاکولا.مک دونالد.پپسی وبسیاری از کسب وکارهای ریز و درشت از تبلیغات برای بهبود جایگاه و کسب وکار سود می برند.اما آیا به همین سادگی است.پاسخ منفی است.

برای موثر بودن تبلیغات حتما باید آن را به یک شرکت تبلیغاتی قابل اعتماد بسپارید که مدیران آن و تک تک کارمندانش درک درستی از شرایط اجتماع خود داشته باشند و بدانند که نبض مردم برای چه می تپد و چه چیزی فشار خون آن ها را پایین می آورد.هیچ گاه نگویید که من کمترین هزینه را باید برای تبلیغات کنار بگذارم و ارزان ترین شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنم.

با این کار سرنوشت بدی را برای شرکت خود رقم زده اید و سند مرگ پیش از تولدش را امضا کرده اید.پس از اینکه با یک شرکت تبلیغاتی خوب قرارداد بستید نوبت به طراحی لوگو است.

طراحی لوگو در واقع می گوید مردم قرار است چه انتظاراتی از شما داشته باشند و شما می خواهید چه چیزی را به آن ها عرضه کنید پس دقت کنید که در ساخت لوگو بیشترین توان را بگذارید چون فرصت دوباره ای برای دگرگون کردن و جایگزینی آن ندارید و اگر اشتباه کنید اسیر آه و افسوس خواهید شد که آن هم سودی ندارد.پس از آن باید به سوی برند سازی بروید.

برند سازی یعنی گزینش نام برای قدم نورسیده.برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از گنگ بودن در بیاورید ابتدا باید برند سازی کنید.پس از آن به وادی پیچیده و مهم برندینگ می رسیم.

حساب کنید شما یه کفش از یک برند بسیار نامی خریده اید اما امروز به دلایلی روی خاک و گردوغبار نشسته.

از سوی دیگر قرار است شما به یک مهمانی بروید.اگر کفش خود را تمیز نکنید و واکس نزنید با واکنش منفی دیگر مهمانان رو به رو خواهید شد هر چند ممکن است به زبان نیز نیاورند.پس برای واکس زدن به برندتان باید فرآیند برندینگ را به جان بخرید..حال که برند شما درخشان شد باید به سراغ یک گرافیست بروید تا کار طراحی گرافیک شما را انجام بدهد و لوگو و هر نماد دیداری شما را به بهترین گونه طراحی کنید.

برای این کار به سراغ کسانی بروید که دوستدار نوآوری هستند.حال که توانستیم از این دشواری ها به سلامت عبور کنیم باید به برند خود شخصیت بدهیم که از به هویت سازی ببرند یاد می شود. هویت سازی برند.کسب وکار شما را از حالت پیش پا افتاده و دم دستی در می آورد ومحبوب می کند.

کارشناسان شرکت تبلیغاتی و هویت سازی برند ادریس 7 روز هفته و 24 ساعته اماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند تا مسیر سقوط برند شما را به مسیر سعود تغییر دهند.
می توانید همه روزه با شماره 8-88341197-021 تماس حاصل فرمایید.

لطفا تماس بگیرید تا شگفت انگیزترین کمپین های موفقیت را رایگان تقدیم تان کنیم.
با تشکر / edris-ac.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها