استفن کینگ و دونالد ترامپ هرگز به اتفاق به تعطیلات نخواهند رفت. از زمان انتخابات جدل برانگیز ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، استفن کینگ ، نویسنده مشهور آمریکایی سخنانش علیه میلیاردر را که اکنون رئیس جمهور شده است، مزه مزه نمی کند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۶۵
استفن کینگ سناریو اتهامات ترامپ علیه اوباما را می نویسد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هافینگتون پست، در ماه سپتامبر 2016 که هنوز پیروزی میلیاردر جمهوریخواه خیلی دور از دسترسی بود، استفن کینگ مشهور به سلطان وحشت می گفت که تصور دیدن ترامپ هنگام گذاشتن چمدان هایش در اتاق بیضی کاخ سفید، باعث مرگش از شدت ترس می شود.

از آن زمان، استفن کینگ هیچ فرصتی را برای خاراندن میلیاردر عوام گرا در شبکه های اجتماعی از دست نمی دهد. حال که دونالد ترامپ در توییتر باراک اوباما را متهم کرد که مکالماتش در برج ترامپ را شنود می کرده است، نویسنده نمی تواند از پاسخ دادن به این ادعای وی خودداری کند.

استفن کینگ در یک سری پیام سه گانه که به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، رئیس جمهور عوام گرا را با نوشتن فهرستی تخیلی از توطئه هایی که زوج اوباما می توانند علیه وی طرح ریزی کرده باشند، مورد تمسخر قرار داد.

« نه تنها اوباما تلفن های ترامپ را تحت شنود قرار داد، بلکه در عین حال بستنی توت فرنگی داخل گنجه را هم دزدید».

« اوباما شخصا تلفن های ترامپ را تحت شنود قرار داد. او لباس یک تکنسین را به تن کرده بود و میشل هم نگهبانی می داد. غم انگیز است!».

نویسنده که برای نوشتن رمان های ترسناک شهرت دارد، در سومین پیام نوشت:« ترامپ باید بداند، اوباما هرگز کاخ سفید را ترک نکرده است! او داخل کمد دیواری است! او قیچی دارد!».

روز جمعه 3 مارس، استفن کینگ دولت دونالد ترامپ به فیلم سینمایی « احمق ها» به کارگردانی جان لندیس محصول 1996 میلادی تشبیه کرد. این فیلم ماجرای خانواده ای با بهره هوشی بسیار پایین را روایت می کند که به طور ناگهانی در بطن وقایع یک باند قاچاق اسلحه قرار می گیرند در حالی که همه فکر و ذکر آنها این است که دزد شبانه زباله های خانه شان را بیابند.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همایون
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
جام جم آنلاین دستت درد نكند. گزارش های اختصاصی ات واقعا اختصاصی هستند .حرفه ای بودن گزارشگرت با گذاشتن توییت ها و ترجمه فارسی در زیر نشان از تجربه كار یك آنلاین كار ایرانی است. دست مریزاد. عالی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها