نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها گفت: کمبود بودجه سبب شده شهرداری های شهر های کوچک استان گیلان به ورشکستگی مبتلا شوند.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۴۰
شهرداری های شهرهای کوچک استان گیلان ورشکست شده اند

به گزارش جام جم آنلاین، فرشاد پور افقی، نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها در گفت وگو با شهرایران، در خصوص وضع مالی شهرداری های این استان اظهار کرد: 100 درصد از شهرداری های استان دچار کمبود بودجه هستند و شهرداری های شهر های کوچک نیز در حالت ورشکستگی قرار دارند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمکی از طرف دولت برای کمک به شهرداری ها صورت نگرفته است افزود: حقوق پرسنل شهرداری 2 ماه است که پرداخت نشده است که قرار است سازمان همیاری شهرداری مساعدت های انجام دهد.

پور افقی ادامه داد: کار های عمرانی استان با توجه به کاهش منابع مالی شهرداری ها به تعطیلی کشیده شده و اولویت اول شهرداری هزینه های جاری است برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان ولی شهر های بزرگ استان تا حدی از عهده کارهای عمرانی بر آمده اند.

نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها گفت: منابع مالی پایدار به دلیل نبود زیر ساخت ها در استان گیلان وجود ندارد ولی شهرداری هم این موضوع را جدی نگرفته و توجهی به بلند مدت بودن منبع مالی ندارد و فقط بحث تخلفات ماده 100 را در پیش گرفته ولی شورا در تحقق این امر تاکید بسیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها