دو مرد که به خاطر سرقت مسلحانه خودروی زنان در پایتخت تحت تعقیب بودند، در جریان دستبرد به مغازه‌های شمال کشور دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۵۲
پایان سرقت‌های مسلحانه 2 گانگستر

به گزارش جام‌جم، عصر 9 اردیبهشت امسال زنی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خودروی پرشیای خود توسط دو سارق مسلح در یکی از محله‌های شرق تهران خبر داد.

ماموران زمانی که برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند، مشاهده کردند مادر و دختری همراه نوه خانواده بشدت شوکه شده و بسختی حرف می‌زنند. ماموران آنها را آرام کردند و برای بررسی موضوع به تحقیق از آنها پرداختند.

زن میانسال به افسر تحقیق گفت: من بیمار بودم و امروز قرار بود همراه دختر و نوه‌ام به مطب پزشک بروم تا او عکس «ام‌آرای» مرا بررسی کند. زمانی که سه نفری سوار خودرویمان شدیم، دو مرد جوان که یکی از آنها کوله‌پشتی بردوش داشت، به سمت خودرویم آمدند. ابتدا گمان کردیم آنها قصد پرسیدن نشانی دارند. در همین موقع یکی از آنها سلاحی را از کوله‌پشتی بیرون آورد و روی شقیقه‌ام گذاشت. بشدت شوکه شده بودم. با التماس از او و همدستش خواستم به ما آسیبی نرسانند. هر چه التماس کردیم بی‌فایده بود. دختر و نوه‌ام بشدت شوکه شده و گریه می‌کردند. دزدان مسلح هر سه نفرمان را از خودرو پیاده و خودرو را سرقت کردند.

همزمان با شکایت زن و تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران با دستور بازپرس نصرتی، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان مسلح و کشف خودروی سرقتی آغاز شد .

جست‌وجوها در این باره ادامه داشت تا این که ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، سارقان مسلح فراری به شیوه‌ای مشابه یک خودروی ال90 را نیز سرقت کرده‌اند. این دو سارق همچنان در جست‌وجوی دزدان فراری بودند تا این که با گذشت ده ماه از این سرقت‌ها ردپای آنها در یکی از شهرهای استان مازندران به دست آمد. متهمان در جریان سرقت‌هایی در استان مازندران دستگیر شده بودند.

این دو نفر دیروز برای تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند. یکی ازمتهمان به قاضی پرونده گفت: من قبول دارم خودروی این زن را با همدستی دوستم مسلحانه سرقت کردیم. خودروی او را پس از سرقت اوراق و در محله‌ای رها کردیم. مدارک شاکی را هم داخل سطل زباله انداختیم. خودروی ال90 را هم به شیوه‌ای مشابه سرقت کرده و متواری شدیم. بعد از آن به یکی از شهرهای شمالی رفتیم و دو ماه پیش در آنجا از یک مغازه لوازم صوتی و خانگی مسلحانه سرقت کردیم. بعد از مدتی هم دستگیر شدیم.

این در حالی بود که دیگر متهم پرونده مدعی بود در سرقت شمال کشور نقش داشته است اما در جریان دو سرقت مسلحانه خودرو در تهران، به جای او برادرش نقش داشته و به دلیل شباهتی که با برادرش دارد در این پرونده دستگیر شده است.

تحقیقات از دو متهم پرونده برای رازگشایی از دیگر سرقت‌های مسلحانه آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها