حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و دبیر جشنواره پویانمایی رضوی در نخستین روزهای آغاز به کار مدیرعامل جدید بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، در محل کار او در مشهد حضور یافت و ضمن تبریک به اکبر شیخ، دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را درجریان آخرین فعالیت های دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی در گرکان قرار داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۳۰
میزبانی گرگان از انیمیشن سازان رضوی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، مدیرکل ارشاد گلستان در این دیدار گفت: ما به سمتی در حرکتیم که گلستان به پایگاه انیمیشن رضوی تبدیل شود.

او از همکاری دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی با حوزویان و دانشگاهیان کشور خبر داد و افزود: در برگزاری این جشنواره از ظرفیت دانشگاه ها و حوزه های علمیه بهره خواهیم برد.

دبیر جشنواره پویانمایی رضوی همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: از ابتدای سال 96 این کارگاه های آموزشی به صورت منظم با حضور اساتید برتر انیمیشن کشور برگزار خواهد شد.

در این دیدار مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ضمن تقدیر از فعالیت های دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی، از برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه جشنواره پویانمایی رضوی استقبال کرد.

نهمین جشنواره پویانمایی رضوی از برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که در دهه کرامت سال96 به میزبانی گلستان در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود؛.جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها