در پی صحبت های دیروز وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با فرماندار بدره در استان ایلام، «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» امروز در تماس تلفنی با «سیروس مرادحاصلی» از وی دلجویی و عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۳۴
عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدره

به گزارش جام جم آنلاین، «عباس زارع نژاد» مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته (پنجشنبه) وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از پروژه های درمانی استان ایلام در شهر بدره بدنبال اظهارات فرماندار بدره ، صحبت هایی بین وی و مرادحاصلی رد و بدل شد که صبح امروز دکتر هاشمی با وی تماس گرفت و در یک مکالمه چهار دقیقه ای از وی عذرخواهی کرد.

وی گفت: دکتر هاشمی دراین گفت وگو اظهار داشت« من به بیش از 470 شهر مختلف سفر کرده ام و این اولین بار است که چنین اتفاقی افتاده است، شما حلال کنید و ان شاء الله جبران می کنیم»؛ فرمانداره بدره نیز گفت: «مرید شما و دولت روحانی هستم.»

زارع نژاد گفت: به طور کلی مردم در شهرهای مختلف کشور مطالبات زیادی دارند که همه آنها بحق است و معمولا از سوی مردم مطرح می شود اما برخی از این مطالبات ممکن است به علت محدودیت های اعتباری قابل انجام نباشد. انتظار وزیر بهداشت از فرماندار بدره این بود که به عنوان نماینده دولت، این محدودیت ها را در نظر بگیرند و به سمت افزایش انتظارات پیش نرود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: پس از دلجویی و عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدره و عرض ارادت فرماندار این شهر به وزیر بهداشت، ماجرایی که برخی رسانه ها به سمت بزرگنمایی آن حرکت کردند، بدین ترتیب پایان یافت.

وی گفت: انتظار ما از رسانه ها این است همان طور که این موضوع را بزرگنمایی کردند، عذرخواهی و دلجویی وزیر بهداشت را نیز پوشش دهند.

زارع نژاد افزود: به طور کلی حجم درخواست های مردم از دولت و وزارت بهداشت بسیار زیاد است و از ساخت بیمارستان و ام آر آی و سی اسکن در تمام شهرها گرفته تا ایجاد دانشکده و دانشگاه گسترش می یابد و به طور طبیعی امکان عملی شدن تمام این خواستها به علت محدودیتهای منابع مالی دولت وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
اگر پول و منابع نیست پس دریافت حقوق های نجومی از كجا تامین می شود . ایران كشوری ثروتمند و منابع معدنی و نفت و گاز فراوان است و فروش نفت هم دوبرابر دولت قبل است و باید دولت برای این مردم و ملت همه امكانات درمانی و بیمارستانی را فراهم بكند. مگر دولت با مردم بیگانه است كه فرماندار نماینده دولت است ولی نماینده مردم نیست ؟ این چه فرمایشی است كه توقع مردم یاد می شود از حقوق های نجومی ناحق بگذرید و كمی هم به خواسته های مردم توجه كنید.اگر منابع مالی نیست باید برای حقوق بگیرهای نجومی هم نباید باشد.
بقراط
United Kingdom
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
كارانه و حقوق نجومی حق پزشكان است و كسی حق اعتراش ندارد
ی بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
استانی كه 8سال تو جنگ بوده و از مرزها دفاع كرده هنوز برخی از شهرستانهاش مجهز به بیمارستان و پزشك متخصص نشدن،اونوقت موقع انتخابات میان سركشی و بi نماینده مردم كi خواهان مطالبات بحق مردم زجر كشیده هستن لفظ" بی شعور" رو نسبت میدن! جای بسی تاسف دارد.
متاسفم و پیشنهاد میكنم جهت تسلی خاطر مردم مظلوم استان ایلام هیئت دولت رسما عذرخواهی كنه.( كمترین انتظاره )
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
راست میگه این بنده خدا
ما مدیون استان های غربی خصوصا استان ایلام در دوران دفاع مقدس هستیم.درود خدا بر دلیرمردان و شیرزنان كرد ایلامی( هیات دولت عذرخواهی كن)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
به طور طبیعی امكان عملی شدن تمام این خواستها به علت محدودیتهای منابع مالی دولت وجود ندارد.!
ولی به طور طبیعی امكان اختلاس های خیلی بزرگ و حقوق های نجومی و مصوبه جدید مجلس در افزایش چندین برابری حقوق مدیران وجود داره . خدا به خیر كنه . به كجا چنین شتابان = به نابودی چنین شتابان
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
با سلام . درود به انسانیت و اخلاق اسلامی وزیر محترم بهداشت
مشهور
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
هنوزم آدمای با صفا و صاف و صادق مثل مسعود پیدا میشن. آقایون مسئول از امثال مسعود خجالت بكشید
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
مردیم از این همه شو و نمایش. دولت از درون دارای تلاطم و نا آرامیست بعد میخوان طوری وانمود كنن كه همه چی آروم و تحت كنترله. امیدوارم این رو دیگه نمایش بدی جام جم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها