سخنران حاضر در جلسه استماع کنگره آمریکا خواستار شدند

ارتباط با جنبش های مخالف در داخل ایران

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام:

برنامه موشکی ایران برای صیانت و حفاظت از کشور است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه موشکی ما دفاعی و با هدف صیانت و حفاظت از کشور بزرگ ایران است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۱۴
برنامه موشکی ایران برای صیانت و حفاظت از کشور است

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر ولایتی روز چهارشنبه در حاشیه آیین اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علمی و فن آوری بسیج در جمع خبرنگاران افزود: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خودش از کسی اجازه نخواهد گرفت و به آمریکا هم هیچ ربطی ندارد که ما چگونه از خودمان دفاع می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه موشکی ما یک برنامه دفاعی برای صیانت و حفاظت از کشوری بزرگ، مهم و دارای سوابق فرهنگی و تمدنی است که در منطقه و صحنه بین المللی تاثیرگذار است.

ولایتی اظهار داشت: در دفاع از خودمان حتما باید خودکفا باشیم و یکی از ابزارهای مهم دفاعی موشک است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران فشارهای تبلیغاتی تن نخواهد داد و بر اساس اهداف ترسیم شده هر زمان که صلاح بداند موشک های دیگری را هم آزمایش خواهد کرد.

وی خطاب به ترامپ گفت:‌ به نظر می رسد که رییس جمهوری جدید آمریکا بیش از اینکه بخواهد برای مردم آمریکا کار کند، به دنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی در بین مردم جهان است.

ولایتی اظهارداشت: رئیس جمهور آمریکا فکر می کند تنها برای این روی کار آمده که در همه جا اختلال ایجاد کند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که با این تبلیغات سوء و فشارهای تبلیغاتی و روانی از میدان بیرون نمی رود بلکه هر روز و با قدرت بیشتری حضور خواهد داشت.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج، امروز با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و لشکری، استادان و نخبگان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما به کار خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها