دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

60 درصد مستمری بگیران حداقل بگیرند/ اخذ وام 29 درصدی از بانک شهر برای پرداخت حقوق و عیدی

نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند اختلاف حقوق شاغلین و بازنشستگان نباید از ۱۵ درصد بیشتر شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۳۳
اختلاف حقوق شاغلین و بازنشستگان نباید از ۱۵ درصد بیشتر شود

به گزارش جام جم آنلاین از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برخی مواد لایحه برنامه ششم توسعه اعاده شده از شورای نگهبان، با اصلاح ماده 37 این لایحه با 120 رأی موافق، 26 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 207 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس ماده 37 اصلاح شده این لایحه؛ دولت مکلف است بررسی‌های لازم جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و متناسب سازی دریافت‌ها و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری سنوات مختلف، با استفاده از سامانه امتیازی جامع در سال اول اجرای این قانون اقدام نماید، به نحوی که اختلاف حقوق و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران طی سنوات مختلف با شرایط شغلی، تحصیلی، سنوات و سایر متغیرهای خدمتی، در پایان برنامه از 15 درصد تجاوز نکند و در جهت تصویب در مسیر قانونی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
بازنشستگان امروز جوانان دیروز و گذشته هستند كه این جوری دارید با آنها برخورد می كنید. چرا دولت به فكر معیشت بازنشستگان نیست و با آنان نامهربان هستند . آیا باید بازنشستگان بخاطر تامین امرار معاش شرمنده زن و فرزند خود باشند مملكتی كه این همه سرمایه دارد. این همه نفت و گاز دارد . این همه معادن دارد. این همه نعمت دارد.شما دولت مردان چرا به فكر این انسانهای با كرامت و از خود گذشته نیستید؟ چرا باید این ها این همه دغدغهء تامین معاش داشته باشند ؟ چرا این همه استرس و اضطراب تامین معاش داشته باشند . مگر نه اینكه در مكتب ما احترام به بزرگتر ها و تكریم به آنها را واجب دانسته اند پس چرا اینچنین نیست؟

نیازمندی ها