رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون، نویسنده ، طراح و عکاس، میهمان اول هفته ی"چشم شب روشن" شبکه چهار سیما می شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۷۳
رضا کیانیان به چشم شب روشن می آید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه «چشم شب روشن» در روز شنبه 7 اسفندماه میزبان رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون می شود.

مهرداد رایانی مخصوص مجری کارشناس بخش تئاتر «چشم شب روشن» در میز تئاتر شنبه با رضا کیانیان در رابطه با شیوه متد اکتینگ در بازیگری گفتگو خواهد کرد.

رضا کیانیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با حضور در فیلم تمام وسوسه های زمین ساخته حمید سمندریان آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی صحنه و فیلمنامه نویسی و مجسمه‌سازی و عکاسی هم کار کرده.

ازجمله بازی های منتخب وی در پانزده سال اخیر: درد مشترک، کیمیا، سلطان، سینما سینماست، آژانس شیشه ای، روبان قرمز، عیسی می آید، خانه ای روی آب، فرش باد، گاهی به آسمان نگاه کن، ماهی ها عاشق می شوند، یک تکه نان می باشد.

در بخش دوم برنامه یعنی بخش شعر و ادبیات، مرتضی امیری اسفندقه میزبان سید اکبر میرجعفری، شاعر و منتقد ادبی خواهد بود.

برنامه چشم شب روشن به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح علا کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت 13:30 بازپخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها