رئیس سازمان انرژی اتمی: نباید اجازه دهیم ترامپیسم به سیاست داخلی ما رخنه کند زیرا دشمن به دنبال ایجاد شکاف در حاکمیت و زیر سؤال بردن تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۷۹
صالحی: اجازه ندهیم ترامپیسم به سیاست داخلی ما رخنه کند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، علی اکبر صالحی در همایش بررسی راهکارهای دستیابی به مرجعیت علمی و پژوهشی در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ایجاد یأس در کشور یکی از راه ها برای محقق شدن ترامپیسم در کشور است اما باید ببینیم بعد از انقلاب اسلامی کجا بودیم و به کجا رسیدیم؛ ما در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه حوزه پزشکی شاهد رشد چشمگیر و درخشانی بوده ایم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که موجب می‌شود یأس در میان مردم کشور فراگیر شود اخبار و رسانه‌ها هستند، گفت: مطبوعات و رسانه‌ها فکر می‌کنند اگر منفی‌گویی کنند شنونده و خوانده بیشتری جذب می‌کنند.

صالحی بر هم زدن احساس امنیت و القای گسترش فساد در ابعاد گوناگون را یکی دیگر از راه‌کارهای دشمن برای نفوذ پدیده ترامپیسم در کشور ذکر کرد و افزود: آنها می‌خواهند به آهستگی احساس امنیت را بر هم زنند، احساس امنیت از وجود آن مهمتر است.

وی ادراک فساد با واقعیت فساد را دو چیز متفاوت دانست و گفت: بر اساس یک مطالعه 70 درصد مردم معتقدند در کشور فساد وجود دارد اما واقعیت فساد تنها 11 درصد است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برخی دستاوردهای برجام افزود: ما پیش از برجام800 هزار بشکه نفت با میعانات صادر می‌کردیم اما اکنون این میزان به 3 میلیون بشکه رسیده است.

صالحی گفت: در بعضی امور در فناوری هسته‌ای با برجام سرعت خواهیم گرفت به طوری که در یک سال گذشته 384 تن به ذخایر کیک زرد یعنی 60 درصد به کل ذخایر ما افزوده شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی باید منافع ملی را به منافع حزبی ارجح بدانند و با دقت بیشتری به بحث و مناظره بپردازند و اظهارات و شعارهای خود را بیان کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانی
United States
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
ما هم دوست داریم واز خدا می خواهیم كه در كشور فساد نباشد . اما متاسفانه حقیقت چیز دیگری است .اگر خودمان را به خواب بزنیم و فكر كنیم همه چیز خوب است كار به جایی خواهد رسید كه دیگر هیچ كس نمی تواند آنرا جمع كند . پس به هوش باشیم وتا دیر نشده كاری بكنیم .
نرم افزار موبایل
-
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
خداببخشدمارا.چه كردید باحاصل زحمات مردان مرد
ابراهیم ق
Taiwan, Province of China
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
سلام
بسیار ارزنده و درست ، مثل همیشه !

نیازمندی ها