فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف حدود هشت کیلوگرم هروئین و شیشه در شهر وحدتیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۶۲
کشف 8 کیلوگرم هروئین و شیشه در دشستان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ سیدجواد رضوی اظهار داشت: در راستای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر کار گروه ویژه ای با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت سایر یگان های انتظامی تشکیل شد.

این مقام انتظامی افزود: مأموران کلانتری وحدتیه پس از انجام بررسی ها و تحقیقات دقیق دریافتند که فردی به نام «ب –س» ساکن شهر وحدتیه به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می کند و مقدار زیادی هروئین و شیشه در منزلش نگهداری کرده است.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، یک تیم عملیاتی متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی کلانتری وحدتیه برای دستگیری متهم و کشف مواد مخدر تشکیل شد.

سرهنگ رضوی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران و برنامه ریزی دقیق عملیاتی، در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم هفت کیلو و 700گرم هروئین و 230 گرم شیشه به همراه چند قبضه سلاح سرد و تعدادی فشنگ در منزل متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: متهم به محض اطلاع از حضور ماموران انتظامی اقدام به فرار کرده که در حال حاضر تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها