در این خبر سنت های غلط ازدواج از نگاه مقام معظم رهبری را بخوانید.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰۳
سنت های غلط ازدواج‌ از نگاه رهبر معظم انقلاب

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، در صفحه اینستاگرام زن و خانواده در نگاه رهبر انقلاب به هشت سنت غلط ازدواج از دیدگاه ایشان اشاره شده است.

این سنت ها شامل، مهریه سنگین، جهزیه سنگین، اسراف، تجملات زیاد، خرید از مکان های معروف به گرانی، هتل ها و سالن های پرخرج، لباس عروس گرانقیمت و به رخ کشیدن ثروت ها است.

در پست این صفحه آمده است: رهبرانقلاب: «بعضی از تصورات و سنت‌های غلط در مورد ازدواج وجود دارد که اینها دست‌‌ و پاگیر است، مانع از رواج ازدواج جوان‌ها است؛ این سنت‌ها را باید عملاً نقض کرد. شما که جوانید، مطالبه‌‌گرید، پرنشاطید، پیشنهادکننده‌‌ نقض خیلی از عادت‌ها و سنت‌ها هستید، به نظر من این سنت‌های غلطی را هم که در زمینه‌‌ ازدواج وجود دارد، بایستی شماها نقض کنید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
سلام ودرودخداوفرشتگان خدابررهبرمعظم ومحبوب مردم ایران سیدعلی آقاخامنه ای دم شماگرم ای والله احسنت ماشالله به این نكات مهمی كه اشاره كردی گل گفتی ای كاش همه به این نصیحت ها عمل كنیم باسپاس موفق باشید
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
ای كاش فرهنگ مد نظر رهبری فراگیر می شد .البته بدیهی است این مهم از طریق مدل و شیوه ازدواج فرزندان مسئولین به جامعه تسری می یابد سپس خود مردم آنرا ترویج خواهندكرد.

نیازمندی ها