مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ساعت ۲۴ امشب سوم اسفند پایان می یابد و داوطلبان می توانند با ثبت نام اطلاعات خود را نیز ویرایش کنند.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۳۶
فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد امشب پایان می یابد

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در مصاحبه با مهر گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در روزهای اول تا یازدهم دی ماه ۹۵ فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین فرصت مجددی برای ثبت نام در روزهای اول تا سوم اسفند ماه ۹۵ در اختیار داوطلبان قرار گرفت که این فرصت مجدد امشب به پایان می رسد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ برای پذیرش در دانشگاه های و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

توکلی گفت: پیش از این تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند که در فرصت مجدد ثبت نام نیز تاکنون ۴۴ هزار و ۴۲۰ داوطلب جدید در این آزمون ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: فرصت مجدد به منظور تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نشدند، ارائه شده است. داوطلبانی که پیش از این هم اقدام به ثبت نام کرده اند نیز می توانند تا ساعت ۲۴ امشب سوم اسفندماه ۹۵، در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان شرکت در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی نیز می توانند از این فرصت استفاده کنند و در این دوره ثبت نام کنند.

توکلی یادآور شد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها