سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی به کشور در آخر هفته

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از اواخر چهارشنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور می‌شود، گفت: پنجشنبه در بخش هایی از جنوب کشور شاهد بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۱۵
سامانه بارشی از جنوب ایران می آید

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اظهار کرد: در سه روز آینده جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت باعث افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود.

وی افزود: دمای هوا تا آخر هفته در سطح کشور روند افزایشی خواهد داشت؛ امروز شرق خلیج فارس و چهارشنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور متذکر شد: اواخر چهارشنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور می‌شود و پنجشنبه در بخش هایی از جنوب کشور شاهد بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

وظیفه، روستای هزارکانیان در کردستان با 30 درجه زیر صفر را سردترین و «راسک» در سیستان و بلوچستان با 29 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای امروز تهران در گرمترین ساعات به 6 درجه بالای صفر و در سردترین ساعات به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها