مشاور وزیر خارجه در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

برگزاری اجلاس یکروزه «فلسطین مظلوم و راه کارها» با حضور 50 کشور

مشاور وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه بعد جدیدی بر کنفرانس فلسطین اضافه شده تصریح کرد: با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشستی یک روزه پنج شنبه همین هفته با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد از اقصی نقاط جهان در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۶۵
برگزاری اجلاس یکروزه «فلسطین مظلوم و راه کارها» با حضور 50 کشور

«حسین شیخ الاسلام» در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: این مراسم با حضور 200 میهمان به نمایندگی 50 کشور در قالب سازمانهای مردم نهاد در روز پنجشنبه پنجم اسفند برگزار خواهد شد.

وی در تشریح مأموریت این اجلاس افزود: اعضای شرکت کننده در این نشست هماهنگ کننده درباره مسایلی همچون رسیدگی به وضعیت اسرای در بند رژیم صهیونیستی – بحث شهرک سازی غیر قانونی اسراییل و روز قدس شریف به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

شیخ الاسلام بررسی بیانیه ننگین موسوم به «بالفور» را از دیگر محورهای مهم نشست پنجم اسفند برشمرد و خاطر نشان کرد: این بیانیه سرآغاز تلاش وقیحانه و زورمدارانه دولت انگلیس در عرصه بین‌المللی برای تشکیل(کشور) نامشروع اسرائیل به شمار می‌رود که جا دارد پس از گذشت هفتاد سال از این اتفاق نامیمون بشکل جدی‌تری به این موضوع بپردازیم.

شایان ذکر است: پیش از این نشست، بر اساس اعلام کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در سوم و چهارم اسفند با حضور هیات‌هایی از ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها