بارها و بارها تصاویری در شبکه های مجازی منتشر می شود از شکار حیوانات در دشت ها و کوه های ایران، بدتر از آن حتی بسیاری از تصاویر حکایت از سلاخی حیوانات دارند که قاب می شوند توی آلبوم های عکس در صفحه های مجازی اما این بار حکایت متفاوت است.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۲۶
کول بری متفاوت دو جوان کُرد در برف و بوران +تصویر

به گزارش جام جم آنلاین محمد درویش فعال محیط زیست که با توجه به روزهای سیاه محیط زیست ایران نامش بیشتر از همیشه شنیده می شود در میانه اخبار بد رسانه ها در این روزها تصویری منتشر کرده است که بسیار امیدبخش است.

او در صفحه شخصی اش در اینستاگرام تصویری از مردمانی را منتشر کرده است که در کوهستان برف گرفته ای به کمک یک بز کوهی رفته اند و این حیوان را از آن میانه گرفتاری نجات داده اند. این فعال محیط زیست برای این تصویر نوشته است: « این بار آمده بودند تا جان دهند تا اینکه بستانند!»

میترا حجار بازیگر هم در زیر این پست از اقدام دو جوان کردستانی تقدیر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
لبو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
لطفا فیش حقوقیشون رو بررسی كنید اگه زیاد میگیرن محاكمشون كنیم. فكر كنم صاحب فیشهای نجومی همین دو جوون هستند . به خدا دولتیا پاك هستند و این وصله ها بشون نمی چسبه
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
احسنتم تبارك الله
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
درود بر غیرت این كولبران غیور ایرانی كه با عرق و بازوی خودشون خرج زندگی خانواده رو در میارند و لعنت بر كسایكه حقوق های كلان و زمینهای بادآورده از ...میگیرند و بروی این عزیزان هم شلیك میكنند .
ارام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
تا نیاراید گیسوی كبودش را به شقایقها صبح فرخنده در آینه نخواهد خندید...............زنده باد
جابر حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
از كی قاچاق چی تو كردستان میشه كولبر در مرز ماكو وپلدشت میشه همان قاچاقچی بی عدالتی تا كجا اگر قانون واسه همه هست تعریف قاچاق چی هم معلومه پس چرا در یه نقطه از ایران (كردستان)تعریفش متفاوت میشه

نیازمندی ها