نماینده مردم ارومیه همچون همیشه با حرارت و لحنی تند در راستای استیضاح آخوندی به ایراد بیانات خود پرداخت اما بیشتر به انتقاد از شرایط مالی و دارایهای برخی مسئولین پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۹۶
این کد ملی با شما چه نسبتی دارد؟! /  ساختمان بلوار کاوه به چه عنوان خانه دوم شما شده است؟!

به گزارش خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین، نادر قاضی‌پور که به عنوان موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، خاطر نشان کرد: آقای آخوندی شما یک فعال اقتصادی هستید و شرکت‌ها و بنگاه‌های مختلفی را تاسیس کرد، اما چرا در میان این فعالیت‌ها، کارخانه تاسیس نکردید که جوانان بتوانند در آنجا اشتغال داشته باشند و فقط دنبال تجارت بودید و اگر ان‌شاءالله رای نیاوردید حتما یک کارخانه تاسیس کنید.

وی افزود: آیا شما لیست اموال خود را به قوه قضائیه تحویل داده‌اید یا خیر؟ شرکت هایی که توسط اعضای خانواده شما اداره می‌شود و به ظاهر بعد از وزارت از آنها خارج شدید چقدر از وقت شما را گرفته است و از رانت وزارت شما استفاده کرده؟ لطفا نسبت خود را با خانم‌ها و آقایانی که در شرکت‌های منتسب به شما فعالند را بگویید.

قاضی‌پور تصریح کرد: تعدادی از معاونان وزیر راه دو شغله هستند و در شرکت های خصوصی فعالیت می کنند و وزیر اطلاعات به جای اینکه در مجلس بنشیند و از وزیر حمایت کند برود و به این تخلفات برسد. اشخاص و وابستگان درجه یک آقای آخوندی همه در شرکت های خصوصی مشغول کار با وزارت راه هستند، نظیر شرکت کیسون، همچنین فرزند ایشان نیز چندین شرکت زیرساختی ثبت کرده است و محمدهادی آخوندی و احمد آخوندی شرکت های فراوانی به اسم خود دارند و با کد ملی 0010311646 و با شما چه نسبتی دارند؟

وی در ادامه با اشاره به اموال وزیر راه گفت: املاک شما در شمال تهران و دفتر کار مجهز شما از چه راهی به دست آمده و منزلی که به آقای محمدهادی آخوندی اختصاص یافته به چه عنوان بوده و ایشان با شما چه نسبتی دارند؟ همچنین رئیس سازمان بنادر نیز 15 هزار یورو برای ماموریت خارج از کشور حق ماموریت گرفت. همچنین ساختمان بلوار کاوه، تقاطع دولت، خیابان وارسته کوچه فرهنگ پلاک 10 به چه عنوان به عنوان خانه دوم شما استفاده می شود و از این به بعد مردم باید آنجا را زیر نظر داشته باشند.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: بیش از یک گونی مدارک در مورد آقای آخوندی به دست آمده و همه آنها مساله دار است و در کنار این یک گونی، انتصاب های ایشان نیز مشکل دار است. چرا لیسانس علوم قضائی را به عنوان معاون خود قرار می‌دهد. همچنین سهل انگاری هواشناسی باعث شد پرتقال و کیوی کشاورزان یخ بزند، چرا با مسئولین سازمان هواشناسی برخورد نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
اگه همه خدمتگذاران ملت مثل آقای قاضی پور بدون هیچ ترس با دل و جرأت بودن الان وضع مملكتمون این نبود
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
یكی اول باید بررسی كنه ببینه خود آقای قاضی پور مشكلاتش چیه ؟ سر و ته یك كرباس رو تا حالا شنیدی ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
آقای مطهری در این مواقع كجاست؟؟؟؟!!!!!!!!!....
شمس
Spain
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
مگه قضیه كنسرته كه ایشون عكس العمل نشون بدن
شعبون بامخ
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
آقا نادر درست گفت كه مجلس جای مرد است، نه این كه فرد مذكر باشد، بلكه مرد صفت و مردانه از حقوق ملت دفاع كند.
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
مگر چی میشه همه اینها بازی ......... چكارش میكنند تازه بهش حال میدهند مسئولیت میگیرند تا برود دنبال عشق و حالش تازه آزاد میشود اگر زندانی میشد اگر پولهای برده برگردد نه بابا
انوقت كه بهش رای دادید چرا اموالش محاسبه نكردید
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
آقای قاضی پور هم خودش یك گونی پرونده دارد فقط رو نشده است.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
درود و سلام بر آقای قاضی زاده(مرد حق و حقیقت)
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
گدا به گدا رحمت به خدا......!!! همه شان مثل هم هستند.....منتها گند همدیگر را در میاورند!!!
نكته بین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
۰
۰
چرا روزنامه جام جم پاسخ وزیر را جاپ نمی كند وفقط طرفدار مخالفان اخوندی میباشد درضمن اگر كل مسئولان جمهوری اسلامی ایران دزد وخطا كارباشندبه قول قاضی پور پس فاتحه انقلاب را بایدخواند

نیازمندی ها