سخنگوی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین:

طیف بیشتری از مردم مخاطب نمایشگاه بودند/ ارائه محصولات پاک و ارتقاء سواد فضای مجازی اولویت ماست

سخنگوی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: این نمایشگاه از 24 لغایت 25 بهمن در بوستان گفتگو برگزار شد که حدود سیصد مجموعه در پنج بخش پایگاه‌های اینترنتی، نشر دیجیتال و تلفن همراه، بازی و پویانمایی، فن‌آوریهای نوین اطلاعات و همچنین حوزه بین‌الملل در آن شرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۴۸
طیف بیشتری از مردم مخاطب نمایشگاه بودند/ ارائه محصولات پاک و ارتقاء سواد فضای مجازی اولویت ماست

«محمد خراسانی‌زاده» سخنگوی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در تشریح عملکرد این نمایشگاه به جام جم آنلاین گفت: پنج هدف گذاری در دستور کار ما قرار داشت که می‌توان هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه فضای مجازی، ارائه خدمات و محصولات پاک به مخاطبان، ارتقاء سواد فضای مجازی و فرهنگ بکارگیری آن پیرو منویات مقام معظم رهبری را در زمره مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه نام برد.

وی ارائه آینده پژوهی فضای مجازی و معرفی فناوری‌های جدید را چهارمین رویکرد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بشمار آورد و تصریح کرد: پنجمین هدف نیز مطالبه‌گری در حوزه فضای مجازی است که در نمایشگاه آن را دنبال کردیم.

سخنگوی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی ضمن ابراز رضایت از برگزاری این دوره از نمایشگاه افزود: با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه بنظر می‌رسد در این دور با استقبال بیشتری از مردم مواجه بودیم و مانند ادوار پیشین صرفا کارشناسان حوزه رسانه مخاطب ما نبودند.
خراسانی‌زاده با اشاره به گروه‌های هدف نمایشگاه اظهار داشت: گروه اول خود شرکت کنندگان، دسته دوم عموم مردم، طیف سوم مسئولینی بودند که ما توقع داریم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پروژه‌های خود را جهت اجرا به نیروهای انقلابی واگذار کنند نه آنهایی که دغدغه نظام و انقلاب را ندارند.

وی ادامه داد: گروه چهارم، کارشناسان حوزه فن‌آوری رسانه بودند که با آشنایی بیشتر با این مجموعه زمینه همکاریهای آتی و گسترده‌تر با مجموعه را فراهم خواهند آورد.

خراسانی‌زاده خاطر نشان کرد: تلاش داریم این نمایشگاه هر سال پر بار تر و کارآمدتر از گذشته برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها