نیروهای مردمی عراق در جریان نبرد سنگین با داعش در محور غربی موصل موفق به اسارت شماری از تکفیری ها شدند و ادوات آنها را نیز منهدم کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۲۴
شماری از سرکرده های داعش اسیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که نیروهای مردمی عراق موفق به اسارت شماری از سرکرده های داعش در محور غربی موصل شده اند.

این منبع بیان کرد: نیروهای حشد شعبی نبردی سنگین با تروریست های داعش که قصد یورش به مواضع نیروهای مردمی در مناطق غربی استان نینوا را داشتند آغاز کردند، این نیروها ضمن دفع یورش تکفیری ها موفق به اسارت شماری از سرکرده های این گروهک شدند و دو عامل انتحاری را نیز به هلاکت رساندند.

منبع عراقی تاکید کرد: نیروهای حشد شعبی با هماهنگی نیروی هوایی عراق موفق به انهدام یازده خودرو بمبگذاری شده داعش در محور غربی موصل شدند.

نجم الجبوری از فرماندهان عراقی در جبهه نینوا از نزدیک بودن شروع عملیات آزاد سازی غرب شهر موصل خبر داده بود.

برخی منابع دیگر نیز مشکلات آب و هوایی را عامل تاخیر در شروع عملیات آزاد سازی غرب شهر موصل از لوث داعش عنوان کرده بودند و به آمادگی کامل برای شروع عملیات بازپس گیری غرب موصل اشاره کرده بودند.

این درحالی است که منابع وابسته به حشد شعبی عراق موفق به هلاکت فرمانده ماموریت های ویژه داعش ملقب به «عمو» در جریان حملات توپخانه ای به مواضع تکفیری ها در روستای عین طلاوی در جنوب غرب تلعفر در استان نینوا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها