35 روانشناس آمریکایی با انتشار نامه ای در نیویورک تایمز تاکید کردند

ترامپ بیمار روانی است

۳۵ نفر از روانشناسان آمریکایی رئیس‌جمهوری این کشور را یک بیمار روانی و فاقد صلاحیت برای ریاست‌جمهوری دانستند.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۵۸
ترامپ بیمار روانی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا، ۳۵ نفر از روانشناسان آمریکایی با ارسال یک نامه به روزنامه نیویورک‌تایمز اعلام کردند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور یک بیمار روانی بوده و صلاحیت لازم برای ریاست‌جمهوری آمریکا را دارا نیست. در این نامه اعلام شده است که دونالد ترامپ به دنبال رئیس‌جمهور بودن نیست بلکه بیشتر به دنبال این است که یک فاتح باشد.

این روانشناس‌های آمریکایی در نامه خود افزوده‌اند از صحبت‌ها و عملکردهای دونالد ترامپ می‌توان به این نتیجه رسید کرد که وی هیچ حس همدردی نسبت به دیگران و تحمل شنیدن صدای مخالف خود را ندارد.

در این نامه تصریح شده است که ترامپ آماده است تا برای حذف و بستن دهان مخالفان خود دست به هر اقدامی بزند که تمامی این امور نشان دهنده ابتلای وی به بیماری روانی است.

در انتهای این نامه، روانشناسان آمریکایی تاکید کرده اند که دونالد ترامپ با این وضعیت روانی موجود صلاحیت بودن در پست ریاست‌جمهوری آمریکا را ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
باسلام:آخه آدم روانی اینهمه میلیاردر میشه؟؟؟!!!آدم روانی صاحب هواپیمای شخصی ازجنس طلا میشه؟؟؟!!!!صاحب برجهای گوناگون در گرانترین شهر دنیا میشه؟؟!!! آخه یك چیزی بگویید كه برازنده دشمنهاتون باشه ونه چیزی بگویید كه خودتان آنرا باور ندارید.تا مرد سخن نگفته باشد علم وهنرش نهفته باشد.
س.ب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
بله آقای تهرانی
یك فرد روانی می تواند دانشمند ، میلیاردر و یا شخصیت برجسته سیاسی باشد.
بیمار روانی به معنی عقب ماندگی ذهنی نیست و یا لزوما اسكیزوفرن یا افسرده ماژور و یا دوقطبی نیست.
به عنوان یك روانشناس خدمتتان عرض می كنم كه اطلاعات روانشناسی شما كافی نیست.
ترامپ حداقل دارای دو نوع اختلال شخصیت خودشیفته و آنتی سوشیال است. ایشان كنترلی بر هیجانات خود ندارد و حس همدردی یا همدلی نیز ندارد. اینكه موقع دست دادن طرف مقابل را ناگهان به سمت خود می كشد نشانه ی حس غلبه خواهی و نیاز به فاتح بودن غیر عادی ایشان را نشان میدهد.
اختلالات روانی ایشان به حدی واضح است كه هیچ روانشناسی منكر آن نمی شود. فقط بحث بر سر شدت بیماری روانی ایشان است و اینكه برای پست ریاست جمهوری چه سطحی از سلامت روان لازم است تا استانداردهای این پست رعایت شود.
در طول تاریخ بسیار دیده شده است كه فردی دارای نبوغ اما با اختلالات روانی تاریخ ساز شده است. از هیتلر گرفته تا ونگوك و ...
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
۰
۰
آقای تهرانی موافقم.اینها اینقدرمارخوردندكه افعی شدند.هزارروباه هم به مكاری حیله این هانمی رسد.دشمن ومكرش رودست كم نگیرید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها